Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - جلسه جمع بندی بازدیدهای سرپرست فرمانداری صومعه سرا از تنیان این شهرستان و دیگر مدیران، در منزل یکی از شهیدان والامقام این منطقه برگزار شد.

گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا به ایرنا حاکیست؛ سرپرست فرمانداری صومعه سرا با همراهی معاون عمرانی و جمعی از رئیسان اداره های این شهرستان، با حضور در تنیان ، از این منطقه بازدید و سپس جلسه ای در خصوص بازدیدهای صورت گرفته و جمع بندی موضوعات در منزل شهید و با حضور مادر شهید بهروزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا به ایرنا، از مجتمع آبرسانی ملکسر، چاه عمیق طاهرگوراب و چاه حفرشده اباتر این شهرستان بازدید و دستورهای لازم برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر به مردم داده شد.
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 150 روستا و 22 هزار خانوار دارد. در این شهرستان 41 حلقه چاه، هفت دهنه چشمه، 161 کیلومتر خط انتقال و یک هزار و 288 کیلومتر شبکه توزیع وجود دارد.
7292/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان صومعه سرا فرمانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، "خشایار صنعتی " در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان بیان داشت: امروز آموزش و نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل جزء ضروریات ما در حوزه ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های موردنیاز مردم است.    فرماندار بوکان با اشاره به افزایش مهاجرت بی رویه در طول سالیان متمادی به شهرستان بیان داشت:با توجه به افزایش جمعیت و آمار بالای مهاجرت، تبعات و آسیب‌های اجتماعی، مشکلات بهداشتی و خدماتی زیادی برای مناطق حومه شهر بوکان و تعدادی از روستای حریم بوجود آمده است.   تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی تهدیدات و آسیب‌های موجود در شهرستان خام و ناکامل است و امید داریم در آینده نزدیک با پیگیری‌های لازمه به نتیجه برسد.    صنعتی ادامه داد: نهایتا با این شرایط تدوین نظام‌نامه جامع پدافتد زیستی شهرستان ضروری است و لازم است اقدامات جامعی از قبیل کاهش افق توسعه شهرستان انجام شود.   صنعتی همچنین افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه پدافند غیر عامل، در این شهرستان سعی کردیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و کمک مدیران نسبت به اجرای آن در پروژه‌ها و زیرساخت‌ها و تاسیسات اقدام کنیم.    فرماندار بوکان بابیان اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر حوادث طبیعی و زیستی است، گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های حیاتی ما دارای اولویت مراقبتی هستند لازم است به منظور مراقبت، ارتقای ایمنی و افزایش بازدارندگی در راستای تسهیل شرایط زیستی، اقدامات پدافندی برای مقابله با تهدیدات و کاهش نارسایی‌ها صورت گیرد.   در این جلسه دستگاه‌های عضو آخرین اقدامات در حوزه بازدارندگی و مراقبت از زیرساخت‌های اولویت دار مردم شهرستان را تشریح نمودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد