Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:21:08 GMT

1300میلیارد ریال صرف ساخت استادیوم فوتبال در خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۲۷۳

1300میلیارد ریال صرف ساخت استادیوم فوتبال در خراسان رضوی شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طی چند سال گذشته افزون بر هزار و 300 میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاههای فوتبال در استان هزینه شده است.

فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته دو ورزشگاه پنج هزار نفری فوتبال در تربت حیدریه و قوچان افتتاح شد که در مجموع برای ساخت آنها 680 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که ساخت استادیوم 15 هزار نفری سبزوار با 60 درصد پیشرفت 300 میلیارد ریال هزینه داشته است گفت: تاکنون 250 میلیارد ریال نیز برای ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری نیشابور هزینه شده که پیشرفت 75 درصدی ساخت این ورزشگاه را موجب شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به هزینه های چند 10 میلیارد ریالی برای بهسازی زمین چمن و تابلوی امتیازات (اسکوربورد) ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد وتوسعه دیگر زیرساختهای فوتبالی استان اشاره و بیان کرد: طی سال گذشته برای کمک به زیرساختهای فوتبال در شهرستانها هزینه هایی شده است که با مجموع ارقام مزبور، مبالغ هزینه شده در بخش زیرساخت فوتبال استان از هزار و 300 میلیارد ریال فراتر خواهد رفت.
فتاحی توسعه ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد را از جمله طرحهای کلان ورزش استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ظرفیت این ورزشگاه 30 هزار تماشاچی است که تامین اعتبار فاز دوم این ورزشگاه در دستور کار قرار گرفته است و در صورت اجرای آن ظرفیت استادیوم به 70 هزار نفر افزایش می یابد.
وی افزود: بر اساس تفاهمنامه ای که بین وزارت ورزش و جوانان و استانداری خراسان رضوی منعقد شده است 100 زمین چمن مصنوعی در استان ساخته خواهد شد که نیمی ازآنها در سال جاری و بقیه در سال 1399 ساخته می شود.
1922/3221

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ساخت ورزشگاه استاديوم فوتبال خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکته مهم در مورد استادیوم سیروس قایقران که پیش از این با نام تختی انزلی شناخته می‌شد، تعداد حداقلی صندلی‌های ورزشگاه است که باعث شده تا هواداران ملوان در تمام راهروها نیز مستقر شوند و حتی سرپا بازی را تماشا کنند.

به این ترتیب استادیوم هشت هزار نفری ملوان با حضور هواداران ایستاده و آنهایی که در جای جای ورزشگاه مستقر هستند، تبدیل به یکی از متراکم‌ترین ورزشگاه‌های ایران می‌شود که شاید اگر دو برابر این تعداد هم ظرفیت داشت، پر می شد.

طرفداران ملوان حالا امید زیادی دارند تا در بازی حساس با سپاهان با اتکا به این حضور بتوانند برنده بازی شوند و به رتبه چهارم صعود کنند.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان