Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:02:43 GMT

طرح آسفالت مسیرهای روستایی و فرودگاه میبد پیگیری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۳۸۰

طرح آسفالت مسیرهای روستایی و فرودگاه میبد پیگیری شد

یزد - ایرنا - در سفر فرماندار میبد به تهران، قیر مورد نیاز برای روستاها و بهسازی مسیر بافت تاریخی مزرعه کلانتر و فرودگاه در دیدارهای جداگانه با مسئولان وزارت راه و شهر
سازی و بنیاد مسکن بررسی و مقرر شد اعتبار مورد نیاز تامین شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در این سفر با « محمدرضا شاملو» معاون عمران روستایی بنیاد مسکن دیدار و گفت و گو کرد و مسائل مرتبط با حوزه عمران روستایی نیز بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی مقرر شد تا 500 تن قیر تأمین شود و تأمین اعتبار برای پل مهرآباد، بهسازی مسیرهای بافت تاریخی روستای مزرعه کلانتر و ... نیز مطرح ‌شد.
فرماندار میبد با « خادمی» معاون وزارت راه و شهرسازی و چند نفر از مسئولان وزارتخانه دیدار و گفت و گو کرد.
فلاح افزود:در این دیدار قرار شد برای اتمام آسفالت مسیر بفروئیه به کمربندی و فرودگاه میبد قیر مورد نیاز تامین شود تا در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی اولیه فرودگاه برای ارائه خدمات آموزشی پروازی و فرود هواپیماهای فوق سبک باشیم.
شهرستان میبد بخش های مرکزی، بفروئیه و ندوشن دارد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آسفالت پيگيري ميبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان