Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  چهار شنبه شاهد خبر‌هایی از شرکت کاراته کا‌های قزوینی در لیگ جهانی و درخشش تیم ملی تنیس روی میز با هدایت سرمربی قزوینی، هستید.

شرکت کاراته کا‌های قزوینی در لیگ جهانی

علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا، بهمن عسگری و امیر رضا میرزایی کاراته کا‌های قزوینی در ترکیب تیم ملی برای شرکت در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ امشب راهی ترکیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها ۱۸۱۲ کاراته کا از ۱۰۱ کشور طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

درخشش تیم ملی تنیس روی میز هوپس با هدایت مربی قزوینی

در پایان مسابقات انتخابی هوپس آسیا در بانکوک تایلند، تارا سوری نماینده هوپس دختران کشورمان با مربیگری محسن شیشه گر‌ها سر مربی قزوینی تیم ملی شگفتی ساز مسابقات هوپس آسیا شد و به نشان برنز دست یافت.

تارا سوری که در مرحله اول مسابقات توانسته بود نمایندگان هوپس کشور‌های مالزی، قطر، پاکستان و تایلند را شکست دهد و در گروه خود اول شود در مرحله دوم مسابقات مقابل نماینده مالدیو متوقف شد و در نهایت به مدال برنز هوپس دختران آسیا رسید.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: فرزاد حبیبی داور استان از سوی کمیته مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز کشور بعنوان داور به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

بیشتر بخوانید

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

وی افزود: این دوره از مسابقات از ۷ فروردین ۱۴۰۳ به مدت دو روز در تهران در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • مازندران میزبان تور جهانی تنیس