Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:36:12 GMT

طرح همیاران مهر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۴۵۴

طرح همیاران مهر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

یاسوج- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور توسعه فرهنگ خیرخواهانه قرض الحسنه به تامین مالی جمعی برای حمایت از نیازمندان در این استان اقدام می کند.

جعفر گوهرگانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال 96 از محل تفاهم نامه معاونت زنان ریاست جمهوری با بانک قرض الحسنه مهر ایران 200 فقره وام به مراجعان شامل زنان نیازمند، زنان بی سرپرست، زنان بدسرپرست و زنان دارای بیماری خاص از سوی دفتر ستادی امور بانوان این استانداری پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه این تعداد پرداختی با توزیع متعادل بین تمامی شهرستان های استان انجام شد، گفت: در سال 97 نیز به صورت ماهانه 2 نفر از جامعه هدف از این تسهیلات بهره مند می شدند.
گوهرگانی بیان کرد: در راستای تداوم این حرکت طرح همیاران مهر از سوی این بانک ایجاد شد تا هر فردی و در هر جایگاهی بتواند به صورت بلاعوض با سپرده گذاری در این بانک در یک حرکت خیرخواهانه مشارکت داشته باشد.
وی عنوان کرد: اجرای این طرح با محوریت هر شهرستان خواهد بود و سپرده های مربوطه به هر منطقه صرف کمک به مددجویان همان شهرستان می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانوان نیازمند ساکن هر شهرستان با مراجعه به امور بانوان می توانند از محل موجودی این طرح در شهرستان خود به صورت قرض الحسنه برخوردار شوند.
گوهرگانی عنوان کرد: بنا بر تاکید استاندار و در راستای استفاده از ظرفیت این طرح و کمک به این قشر نیازمند تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نشست های مختلفی با متولیان این امر چندین بار برگزار کرده اند.
وی افزود: همچنین در راستای تداوم همکاری بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه ای منعقد شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استاندار این استان در خصوص حمایت از خانواده و اقشار کم درآمد حساسیت ویژه ای برای اجرای چنین طرح های خداپسندانه دارد.
به گزارش ایرنا، بانک قرض الحسنه مهر ایران 532 شعبه در سراسر ایران دارد که بیش از 6 میلیون مشتری دارد که 80 درصد آن اشخاص حقیقی و خرد هستند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و همسو با نیات خیرخواهانه هموطنان، اقدام به تأمین مالی جمعی، به منظور حمایت از نیازمندان تحت عنوان «طرح همیاران مهر» کرده است.
طرحی که در دل خود، نوع‌دوستی و حرکتی به سمت آینده‌سازی دارد، روحیه‌ای که شاید امروز بیش از گذشته نیازمند ترویج آن هستیم.
در این طرح، متقاضیان مبلغ مورد نظر خود را در قـالب عقــد صــلح و به صورت بلاعوض در حسابی تعریف شده، نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز می‌کنند.
بانک نیز متعهد می شود مبلغ اهدا شده از سوی خیرین را، به پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه در زمینه‌های اشتغال، تأمین معیشت جوانان، بانوان سرپرست خانوار، درمان، تحصیل و همچنین بازسازی و توسعه‌ی روستاها و مناطق محروم تخصیص دهد.
کارمزد وام ها در طرح همیاران مهر بین صفر تا ۲ درصد است.
9868/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد همياران مهر نيازمندان كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران با بیان اینکه مردم این استان در تاریخ این سرزمین حماسه آفرینی های زیادی از خود به یادگار گذاشتند افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بیشترین اعزام به جبهه ها را به لحاظ جمعیت داشتند. امیر موسوی با اشاره به نبوغ سیاسی مردم این استان در سالهای اخیر نیز گفت: مردم این استان بیشترین آمار را به لحاظ شرکت در انتخابات های مختلف را در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان ها و ارزش های جمهوری اسلامی ایران است.  وی حماسه آفرینی مردم گچساران در تاریخ 19 بهمن 57 را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و عنوان کرد: تاریخ این دیار مملو از رشادت ها ، فداکاری ها و شجاعت های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرز و بوم دارد.  فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران شجاعت و فداکاری را بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: تاریخ هر دیار از حماسه آفرینی ها و فداکاری های افراد شجاع و فداکار  خود به نیکی یاد می کند.  امیر موسوی با بیان اینکه قبرهای زیادی در مرزهای کشور وجود دارد که جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند عنوان کرد: نه تنها ما بلکه آیندگان نیز از این افراد به نیکی یاد می کنند و برای همه نسل های آینده قابل احترام هستند.  وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: علیرغم اینکه ایران اسلامی چهاردهم اسفند ماه اعلام کرد که این عملیات را انجام می دهد آنها از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کردند اما جمهوری اسلامی ایران ماموریت خود را به خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.  امیر موسوی تاکید کرد: علیرغم اینکه صدها مسافرت هوایی غیرنظامی، اقتصادی و ... در منطقه در حال انجام بود این عملیات چنان دقیق انجام شد که دنیا را متحیر کرد و آنها به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.  فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حدود پنجاه سال پیش یک ناو آمریکایی وقتی در منطقه تردد می کرد همه دست به سینه می ایستادند گفت: اکنون آمریکا وقتی اتفاقی در منطقه می افتد به جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند که ما در این اتفاق دخل و تصرف یا مشارکتی نداشته ایم.  وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را در زمان و مکان مناسب دقیق و کوبنده جواب می دهد و این پیامی است برای همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران .  امیر موسوی از برگزار کنندگان این اجلاسیه تشکر کرد و اضافه کرد: برگزاری این یادواره ها نشان از آن دارد که مردم شهدای خود را فراموش نمی کنند و یاد و نام آنها همیشه زنده است همچنین فرهنگی ایثار و شهادت در دل این دیار جاری و ساری است .  وی گفت: تاریخ همیشه از پدران و مادران شهدا و همچنین جان برکفان این دیار به نیکی یاد می کند چرا که آنها برای دفاع از مال ، جان و ناموس و وطن خود همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند . 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید