Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:46:32 GMT

قتل مرد میانسال بر سر اختلاف مالی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۵۱۲

قتل مرد میانسال بر سر اختلاف مالی + عکس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در توضیح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت چهار بامداد امروز (۲۵ اردیبهشت ۹۸) خبری مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در محله چشمه علی شهرری به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری به محل اعلامی خبر، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: مأموران کلانتری شهر ری با حضور در محل، اطمینان پیدا کردند موضوع اسیدپاشی صحت ندارد و یک فقره قتل در آدرس اعلامی به وقوع پیوسته است و لحظاتی بعد، مأموران انتظامی قاتل را درحالی که داخل یک انباری و پشت تعدادی میلگرد پنهان شده بود، بازداشت کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از بازداشت قاتل، ماجرای قتل فاش و مشخص شد، قاتل مردی حدوداً ۴۷ ساله را به قتل رسانده و جسد وی را داخل یک چاه فاضلاب انداخته است. همچنین وی، خواهر و خواهرزاده مقتول را به شدت مجروح کرده است و این دو نفر برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای ابراز داشت: قاتل که حدوداً همسن مقتول است، در همان ابتدای تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: بیش از ۱۰ سال با مقتول آشنایی و رفت و آمد خانوادگی با هم داشتم و رفاقت ما صمیمی بود. در طی این سال‌ها چند کار مالی با مقتول انجام دادم، تا اینکه از مدتی قبل بر سر موضوعات مالی با هم اختلاف پیدا کردیم و این اختلافات ادامه دار شد. جر و بحث بین من و مقتول ادامه داشت تا اینکه شامگاه ۲۳ اردیبهشت وی را برای حل و فصل موضوعات مالی به منزلم دعوت کردم و در پارکینگ آپارتمان مشغول صحبت با هم شدیم، من به مقتول گفته بودم یا پول وی را به او می‌دهم یا در صورت تمایل او می‌توانم وی را برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد به دبی بفرستم.

قاتل اظهار داشت: داخل پارکینگ جر و بحث بین من و مقتول بالا گرفت و کار به فحاشی کشید تا اینکه مقتول یک چوب از روی زمین برداشت و دو ضربه به من زد، من نیز که آموزش دفاع‌شخصی دیده‌ام، توانستم او را خلع سلاح کنم و چوب را از دستش بگیرم.

جانشین پلیس پیشگیری پلیس پایتخت ابراز داشت: قاتل درباره نحوه قتل مقتول نیز گفت: در پارکینگ منزل ما چاهی برای یکسان‌سازی آب و فاضلاب حفاری شده بود و قرار بود در آن عملیات عمرانی صورت گیرد که در هنگام درگیری کنترلم را از دست داده و با چوب ضربه سنگین به صورت مقتول زدم و او تعادلش را از دست داد، به دلیل نفرت زیاد از مقتول قصد داشتم با طناب او را خفه کنم، اما جسدش را داخل چاه انداختم. پس از قتل، با خواهر و خواهرزاده (پسری ۲۱ ساله) مقتول تماس گرفتم و آن‌ها بامداد امروز به منزل ما آمدند، آنقدر از مقتول نفرت پیدا کرده بودم که می‌خواستم مابقی اعضای خانواده آن‌ها را نیز بکشم، داخل پارکینگ خواهر و خواهرزاده مقتول از ماجرا با خبر شدند و خواهرزاده وی با من درگیر شد و از شدت عصبانیت به من حمله‌ور شد که او را نیز مجروح کردم و داخل چاه انداختم، سپس به سراغ خواهر مقتول رفتم و او را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادم، اما ظاهراً خواهرزاده مقتول در دهانه چاه گیر افتاده و توانسته بود خودش را از داخل چاه خارج کند که با داد و فریاد وی همسایه‌ها با خبر شده و پلیس از راه رسید.

سرهنگ موقوفه‌ای افزود: قاتل درباره انگیزه خود از قتل گفت: مقتول ۵۰۰ میلیون تومان از من طلب داشت، اما می‌گفت باید سه میلیارد تومان به وی بدهم که من وعده فرستادن دبی را به او دادم، اما این وعده توخالی بود در واقع منظور از فرستادن وی به دبی، کشتن او بود، مقتول نیز ماجرا را با خانواده‌اش در میان گذاشته بود و یکی دیگر از خواهران مقتول برای سرمایه‌گذاری در دبی، منزل و خودرواش را زیرقیمت فروخته بود.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم این پرونده ادامه دارد و با دستور مقام قضایی متهم در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره مرگ یکی از اراذل و اوباش پایتخت در حین انتقال برای بازسازی صحنه جرم ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی با حضور در جمع خبرنگاران در مرکز مبارزه با اراذل و اوباش در خیابان وزرا، گفت: همزمان با تحویل سال ۱۴۰۳ دو نفر از افراد شرور و دارای سابقه شرارت با یک دستگاه موتورسیکلت به یکی از محله‌های شهر تهران رفته و در آنجا به وسیله شمشیر و قمه اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودروی سواری متعلق به شهروندان کرده و موجب وحشت اهالی و ساکنان را نیز پدید آوردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد؛ گفت: سرنخ‌هایی در خصوص این افراد به دست آمد، اما با توجه به متواری شدن آنان به مناطقی در شرق تهران، دستگیری این افراد در حدود ۱۰ روز به طول انجامید. در نهایت در زمان دستگیری تیم عملیات وارد عمل شد اما با مقاومت این افراد مواجه شد. به همین دلیل نیز تیراندازی شکل گرفت گلوله به مچ پای فرد شرور اصابت کرد. در همین راستا نیز متهم ابتدا به بیمارستانی در شمال تهران و از آنجا به بیمارستان فراجا منتقل شدو پس از بهبود نیز به زندان تهران بزرگ انتقال داده شد.

راستی با بیان اینکه نیاز بود تا صحنه جرم با حضور متهم بازسازی شود، گفت: پس از انتقال متهم به زندان و بهبود نسبی او، چند روز نیاز بود که متهم صحنه جرم را بازسازی کند و به همین دلیل باید در اختیار پلیس قرار می‌گرفت. این اقدام با هماهنگی قضایی انجام شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با بیان اینکه فرد مجرم به اقدام به جاساز چند قرص در گچ پایش کرده بود، گفت: به اذعان همراهان این فرد، او در همان زندان چندین قرص را مصرف کرده بود که مصرف همین قرص‌ها سبب کاهش سطح هوشیاری وی شده بود. در نهایت نیز این فرد پس از مصرف قرص‌ها و در حین انتقال به محل وقوع جرم برای بازسازی صحنه جرم فوت کرد.

وی درباره اینکه مقر ساختمان وزرا درحال حاضر چه کاربری دارد، گفت: ساختمان وزرا از حدود یک سال پیش به مقر مبارزه با اراذل و اوباش و مبارزه با جرائم خشن تبدیل شده و کاربری که پیشتر در این ساختمان بود، به جایی در غرب تهران انتقال پیدا کرده است.

پیشتر و به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرده بود که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده و فرد فوت شده نیز یکی از اوباش معروف به «سعید بی‌ناموس» بوده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896057

دیگر خبرها

  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • راز جسد مجهول الهویه با دستگیری قاتل و همدستش فاش شد
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند
  • قاتل: از زندگی متنفر بودم، زن و دو پسرم را کشتم
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند