Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جلسه هماهنگي کميته حمل و نقل و ترافيک مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني‌(ره) و روز قدس برگزار شد.
به گزارش آريا به نقل از مرکز اطلاع رساني معاونت اجتماعي پليس راهور تهران بزرگ در اين نشست که ارگان هاي فعال در اين مراسم حضور داشتند محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيکي مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) و جانمايي پارکينگ هاي محل استقرار استان هاي مختلف توسط پليس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايجاد تسهيلات عبور براي عابرين پياده ، رفع كمبود هاي سال گذشته و ايجاد هماهنگي و هم افزايي هر چه بيشتر دستگاه هاي حاضر در مراسم از نكات مطرح شده در اين نشست بود.
در اين مراسم نمايندگاني از فرمانداري ، ستاد مرکزي مراسم بزرگداشت حضرت امام خميني‌(ره)، راهور دژبان کل سپاه، راهور ناجا، شهرداري تهران، سپاه انصار، پليس ترافيک شهري، قرارگاه حسين فهميده، اورژانس، آتش‌نشاني، راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، بيمه، بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي و نمايندگان استان‌هاي مختلف در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) حضور داشتند.
در اين نشست محدوديت‌ها، ممنوعيت‌هاي ترافيکي تردد در روز جهاني قدس نيز اعلام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان

حسین افشاری گفت: برای تهیه این مقدار جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او گفت: کالا‌های اهدایی به نوعروسان شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جارو برقی است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه با تامین جهیزیه زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه ازدواج و تشکیل خانواده آنان فراهم می‌شود، گفت: این اقدام در راستای ترویج ازدواج آسان و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت در تامین جهیزیه انجام شد.

مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است
  • نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند
  • توزیع ۳۵۲سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد خواف
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • آیین بزرگداشت نوروز در وین برگزار شد + تصاویر
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • هم اندیشی برای برگزاری بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز قدس
  • اهدا ١۶ سری جهیزیه به نوعروسان زاهدشهری
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان