Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی بی سی عربی نیز مدعی شد که در روز شنبه ۱۱ می ساعت هفت بعد از ظهر یک هواپیمای قطری امیری از نوع ایرباس A320 در تهران نشست و ساعت ۱۰:۳۰ همان شب به دوحه بازگشت

رسانه‌های عربی در اخبار ضد و نقیضی مدعی شدند که طی دور روز گذشته یک مقام عالی رتبه قطری به تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه کشورمان دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، روزنامه القدس العربی چاپ لندن مدعی شد که دو روز پیش محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در سفر غیرعلنی به تهران آمده و با مسئولان جمهوری اسلامی ایران از جمله محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

آگاهی آمریکا از سفر وزیرخارجه قطر به ایران

یک منبع که خواستار عدم فاش شدن نامش شده است مدعی شد: واشنگتن از سفر محمد بن عبدالرحمن که معلوم نیست در چارچوب روابط دو جانبه و یا کاهش تنش میان ایران و آمریکا بوده است، آگاهی داشت.

در این راستا شبکه بی بی سی عربی نیز مدعی شد که در روز شنبه ۱۱ می ساعت هفت بعد از ظهر یک هواپیمای قطری امیری از نوع ایرباس A320 در تهران نشست و ساعت ۱۰:۳۰ همان شب به دوحه بازگشت.

این شبکه نوشت: روز بعد یک روزنامه ایرانی اعلام کرد که امیر قطر به تهران سفر کرده است اما یک منبع رسمی ایرانی در گفت وگو با بی بی سی این خبر را تکذیب کرد. به نظر می‌رسد که تکذیب سفر امیر قطر به تهران به معنای تکذیب سفر هر شخصیت عالی رتبه قطری در آن شب نیست و با توجه به روابط خوب دوحه با تهران و واشنگتن ممکن است پیام‌هایی از طریق کانال قطر میان ایران و آمریکا رد و بدل شده است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه گذشته ۱۸ اردیبهشت (۸ می) نیز وزارت خارجه قطر اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه قطر پیامی در رابطه با روابط دوجانبه ایران و قطر و راه‌های تقویت و گسترش آن به محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، فهد احمد الحمر، کاردار سفارت قطر در جمهوری اسلامی ایران در جریان دیدار با علی رضا عنایتی، مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه ایران این پیام را به وی تحویل داده است.
ادعای این رسانه‌ها در حالی مطرح می‌شود که محمد جواد ظریف طی روزهای اخیر در سفر و خارج از کشور بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند