Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص سامان‌دهی خانه‌های خالی گفت: ما با مجلس در تعامل و گفت‌وگو هستیم و در همین راستا بحث تمدید مشوق‌های مالیاتی برای موجر‌ها را انجام داده‌ایم. 

وی همچنین در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن گفت: قیمت مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه‌ها و جاده‌های مناطق سیل‌زده هم گفت: در جریان سیل بیش از ۱۲۸۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه‌ها را بازسازی کردیم؛ البته بسیاری از راه‌ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی افزود: برخی از این راه‌ها که مهم‌ترینش در پل‌دختر است هم بخش بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت. به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می‌کنیم. به جز جاده پل‌دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه‌ها را تا آخر سال تحویل می‌دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است