Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نظارت بر بازاربا همکاری بسیج اصناف در سطح کشور آغاز شد و همزمان، تمام توان در حوزه بازرسی و سایر بخش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت به این مجموعه افزوده می‌شود. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در  نشست با مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی  و جهاد کشاورزی نقش مهمی در تامین مایحتاج عمومی مردم دارند اظهار داشت: بر اساس  تصمیم ستاد تنظیم بازار  به تفکیک نیاز استان‌ها که مشخص شده، شرکت غله خدمات بازرگانی و جهاد کشاورزی استان‌ها مکلف شده‌اند  نسبت به پیگیری و تامین سهمیه خودشان از انبارهای استان‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بعد از تامین  و پیگیری کالاها توسط وزارت جهاد کشاورزی و  شرکت غله و خدمات بازرگانی، شبکه‌های توزیع در ستاد تنظیم بازار استان‌ها راه‌اندازی شد و بر این اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و معاونان بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان مکلف هستند عرضه کالاها در استان‌ها را رصد کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: از سازمان جهاد کشاورزی و شرکت غله و خدمات بازرگانی تقاضا می‌شود به تامین مایحتاج عمومی جامعه توجه ویژه کنند و معاونان بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان به صورت شبانه‌‌روزی اقدامات نظارت و بازرسی مورد توجه قرار می‌دهند.

تابش، از آغاز نظارت بر بازار همکاری بسیج اصناف در سطح کشور خبر داد و بیان کرد:  در راستای نظارت بر تامین و قیمت کالاها بخش عظیمی از نیروهای بسیج اصناف در اختیار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار می‌گیرد که همزمان تمام توان در حوزه بازرسی و سایر بخش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت به این مجموعه افزده می‌شوند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه هیچ نیروی بازرسی در دیگر بخش‌ها  مشغول نمی‌شودگفت: در راستای نظارت بر تامین و قیمت کالاها با همکاری بسیج اصناف، نیروهای بازرسی در این عرصه نقش مهمی دارند و هیچ نیروی بازرسی در دیگر بخش‌ها  مشغول نمی‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بازرسی‌ها شبانه‌روزی ادامه می‌یابد تصریح کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در حوزه بازرسی امسال 1300 درصدنسبت به سال قبل افزایش یافته است.

تابش از افزایش پرونده مبارزه قاچاق کالا خبر داد و بیان کرد: در دو ماه امسال ارزش پرونده‌های مبارزه با قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد و تعداد بازرسی‌ها 10 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان: تعداد زیادی خودرو در خودروسازی‌ها انبار شده است پاسخ رئیس سازمان حمایت درباره دلیل افزایش قیمت خودرو مصوبه جدید دولت برای مهار رشد قیمت خودرو/ دستور افزایش 10درصدی فروش فوری

وی افزود: این اقدامات نشان از توجه به ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در برخورد با سودجویان غیر متعارف قلیلی در بازار است که این مهم برای افزایش آرامش بازار، امسال تشدید می‌یابد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی  گفت: یک واحد صنفی نانوایی به علت کم فروشی و گرانفروشی در گشت مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف در خیابان رسالت واقع در گاز شرقی شناسایی و  با حضور تعزیرات حکومتی  پلمب شد.   صیادی افزود: همچنین در گشت مشترک امروز ۹ فروردین یک واحد صنفی پوشاک نیز در محتمع آرمان مشهد به سبب گرانفروشی و  درج نکردن قیمت پلمب شد.

 

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • شناسایی ۴۰ واحد صنفی متخلف در مازندران