Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر زنده یاد بهنام صفوی هنرمند عرصه موسیقی، با حضور اهالی هنر و عموم مردم در اصفهان تشییع شد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بهنام صفوی خواننده جوان پاپ کشورمان در سال 1362 در شهر شیراز متولد شد، این خواننده پاپ کشورمان از سال 92 دچار ضایعهٔ مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری تیرماه 94 مجبور به عمل جراحی سختی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت جسمی بهنام صفوی پس از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و آلبوم جدیدی نیز به نام «معجزه» را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی در شهرهای مختلف برگزار کرد، همچنین چندین تک‌آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد.

در سال 96 باری دیگر بیماری وی تشدید شد و این‌بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت و بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت، بهنام صفوی اما پس از حدود 2 سال دیگر مبارزه با سرطان در تاریخ 23 اردیبهشت 98 در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.

بازخوانی یک گفت‌وگو با بهنام صفوی / روزهای خوب پس از عمل و پیش از کنسرتپیکر «بهنام صفوی» فردا در اصفهان تشییع می‌شودپیام تسلیت دفتر موسیقی صداوسیما به مناسبت درگذشت بهنام صفویمراسم تشییع بهنام صفوی پیش از ظهر امروز و با حضور خانواده، جمعی از هوادارانش، برخی هنرمندان و عموم مردم از مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز شد، پیکر این خواننده جوان پاپ کشورمان سرانجام در قطعه هنرمندان بهشت معصومه شاهین‌شهر اصفهان آرام گرفت.

بهنام دوست نداشت کسی از دستش دلخور و یا آزرده خاطر باشد

پدر مرحوم بهنام صفوی در مراسم تشییع این خواننده جوان پاپ اظهار داشت: بهنام دستش از دنیا کوتاه است و به عنوان پدرش تقاضای من این است اگر کسی از پسرم دلخور است و یا دینی دارد حلالش کند تا فرزندم در آرامش این دنیا را ترک کرده باشد.

وی افزود: بهنام هیچ زمان دوست نداشت که کسی از دستش دلخور و یا آزرده خاطر باشد، سعی می‌‌کرد بدون حاشیه زندگی کند اما ممکن است در زندگی اشتباهی هم داشته باشد، امیدوارم این صدای من منعکس شود تا پسرم را حلال کنند.

صفوی خاطرنشان کرد: بهنام این اواخر که نمی‌توانست صحبت کند با چشم‌هایش از من و مادرش عذرخواهی می‌کرد، می‌گفت پدر مرا ببخش که به جای رسیدگی به شما اینجا خوابیده‌ام که شما از من نگهداری کنید.

وی تصریح کرد: بهنام بسیار با احساس و اهل هنر بود، در همین بیمارستان میلاد که بستری بود روزی به او گفتم خواهش می‌کنم یک لبخند کوچک بزن، بسیار سعی کرد تا توانست لبخند کوچکی بزند، آخرین اشک‌هایش هم در بیمارستان دیدم و آخرین لحظات هوشیاری‌اش بود که گفتم خودت را به خدا بسپار یا شفا پیدا می‌کنی و یا خداوند تو را به پیش خودش می‌برد.

پدر مرحوم بهنام صفوی بیان کرد: در آن لحظه از چشمان بهنام قطره اشکی جاری شد و پس از آن دیگر هیچ حرکتی نداشت تا اینکه 2 روز پیش آرام خوابیده و دیگر نفس‌های سنگینش نیست و آرام گرفته است.

بهنام صفوی پسر مودب موسیقی پاپ ایران بود

محمدعلی جعفری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: بهنام صفوی راهی دیاری شد که خداوند در آن‌جاست و از یک زندگی به زندگی دیگری رفت، شاید از دید بسیاری مرگ اتفاق ناخوشایندی باشد اما بسیار اتفاق خوشایندی است.

وی افزود: خداوند می‌فرماید مرگ چشیدنی است، خانواده صفوی برای بهبودی فرزندشان هر کاری انجام دادند و اکنون سبک بال هستند که هیچ قصوری نداشتند و جای اندوه و گریه ندارد، اگر چه اندوه ما از فراق این هنرمند خوب است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: خانواده صفوی ما در کنار خودشان ببینند و همه کسانی که حضور پیدا کردند در کنار شما بوده و در غم شما شریک هستند، امیدوارم باری از روی دوش این خانواده عزیز برداریم.

وی تصریح کرد: در وصف بهنام صفوی، فوادیان نوشته بود که پسر مودب موسیقی پاپ ایران. بهنام صفوی اگر تو پیش این هواداران عزیز هستید و اگر حضور پیدا کردند به خاطر حضور همیشگی تو در کنارشان و برای اخلاق و مرام خوب توست.

به گزارش تسنیم، مراسم تشییع بهنام صفوی خواننده جوان پاپ کشورمان با حضور چندی از هنرمندان پیش از ظهر امروز در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد و این خواننده جوان در بهشت معصومه شاهین‌شهر اصفهان آرام گرفت.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات

 به گزارش جام جم آنلاین،اولین یادواره ۸ شهید هنرمند بوانات و بزرگداشت شهید شاخص هنرمند استان فارس، شهید ملک مکان با حضور آیت الله دانا نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آباده و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

ابعاد مختلف شخصیت هنری و جهادی شهیدعباس ملک مکان شهید شاخص هنرمند استان فارس، در قالب اجرای تئاتر، مستند و روایتگری توسط دوست و همرزم شهید، معرفی شد.

شهید غلامعباس ملک مکان دوست و همکار شهید سید مرتضی آوینی در تهیه و تولید فیلم خان گزیده‌ها بود که ظلم و ستم خوانین نسبت به روستاییان و عشایر فارس به خصوص حوزه آباده، بوانات و فیروزآباد را در سال ۱۳۵۹ به تصویر کشیده بودند.

 رونمایی از تمثال شهید ملک مکان و تجلیل از خانواده این شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه این یادواره شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار شهید ملک مکان در روستای قنات ملک، به این شهید ادای احترام کردند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار هنرمندان رشته صنایع دستی و هنر‌های تجسمی، بسیج هنرمندان شهرستان بوانات برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • (تصاویر) حضور رئیسی در آرامگاه اقبال لاهوری
  • فیلم| حضور رئیسی در آرامگاه اقبال لاهوری
  • حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • ویدئو| حضور رئیسی در آرامگاه اقبال لاهوری
  • فیلم/ حضور رئیس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • میراث شیخ بهایی از افسانه تا واقعیت
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند