Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:14:33 GMT

جشن ملی شکرگزاری قرآن برای دانش‌آموزان البرزی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۹۷۸

جشن ملی شکرگزاری قرآن برای دانش‌آموزان البرزی برگزار شد

به گزارش ایکنا از البرز، در ماه مهمانی خدا، دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی دختر و پسر البرز، به شکرانه کسب مهارت قرآن‌خوانی در کلاس‌های درس این استان با اجرای برنامه‌های ویژه جشن گرفتند.
آیین جشن متمرکز این برنامه ملی، امروز، 25 اردیبهشت در دبستان پسرانه تزکیه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد که در آن دانش‌آموزان به شکرانه کسب مهارت قرآن‌خوانی، سجده شکر به جای آورند و به یاد امام و شهدای گرانقدر به همخوانی آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشن برای دانش‌آموزان به زبان شعر، هنر و قصه پیام‌های آموزشی و تربیتی از کلام وحی اجرا شد تا در ذهن دانش‌آموزان خاطره‌ای شیرین و ماندگار از فراگیری قرآن‌کریم نقش ببندد.
کسب مهارت روخوانی قرآن‌کریم برای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس از آغاز سال تحصیلی 98-97 توسط معلمان همان پایه در کلاس درسشان آموزش داده شده است.
این طرح ملی به منظور انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان پایه سوم با قرآن کریم درمدارس البرز اجرا شده است.
یونس جاویدنسب، رئیس اداره دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز در این زمینه اظهار کرد: افزایش آرامش روحی و روانی یکی از تاثیرات قرآن‌ کریم بر دانش‌آموزان است که در خانه دومشان با کلام وحی آشنایی لازم را پیدا می کنند.
وی آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن‌کریم و فراهم کردن خاطره‌ای شیرین برای کسب مهارت قرآن‌آموزی را از اهداف برگزاری این جشن در مدارس برشمرد.
در این جشن دانش‌آموزان شعرهای قرآنی را همخوانی و کیک جشن قرآن میل کردند و به آنان هدیه‌های فرهنگی ـ آموزشی داده شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی ماه رمضان جشن قرآن دانش آموز پایه سوم ابتدایی کلام وحی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته مشاغل در محل مدرسه حضرت آمنه اهواز گفت: ۵۵۱ هنرستان در خوزستان وجود دارد که دانش آموزان در این هنرستان‌ها بر اساس استعدادی که دارند پرورش داده می‌شوند.   وی افزود: هنرستان‌های جوار صنعت توسط صنایع فعال در استان راه‌اندازی می‌شوند و نیروی با مهارت پرورش می‌دهند.   حبیبی ادامه داد: استاندار خوزستان تاکید بسیار زیادی بر توسعه هنرستان‌های جوار صنعت برای پرورش نیروی کار مورد نیاز صنایع استان دارد به همین دلیل از صنایع مختلف درخواست همکاری در ایجاد این مراکز را داریم.   مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: دانش‌آموزان به زودی وارد باید وارد بازار کار شوند به همین دلیل باید از دوران مدرسه به فکر مهارت‌آموزی این قشر بود.   وی یکی از وظایف آموزش و پرورش را توسعه هنرستان‌ها و تشویق دانش آموزان برای هدایت به سمت مهارت‌آموزی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با استعدادیابی، دانش‌آموزان را به ادامه تحصیل در هنرستان‌ها ترغیب کنیم.

دیگر خبرها

  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • بیم و امید تغییر کتب درسی