Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@06:29:37 GMT

آخرین اقدامات وزارت مسکن برای خانه دار شدن مردم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۱۶۱

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما با مجلس در تعامل و گفت و گو هستیم در همین راستا بحث تمدید مشوق های مالیاتی برای موجرها را انجام داده ایم.

وی در ادامه در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن توضیح داد: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار مهمی که انجام می دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه‌ها و جاده‌های مناطق سیل زده نیز گفت: بیش از ۱۲۸۰۰ کیلیومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه ها را بازسازی کردیم، البته بسیاری از راه ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی همچنین گفت: برخی از این راه ها که مهم ترینش در پل دختر است هم بخش  بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت.  به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می کنیم.

اسلامی در پایان گفت: به جز جاده پل دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه ها  را تا آخر سال تحویل می‌دهیم .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از طلاب و مبلغین فعال در ایام عید نوروز که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امروز با تمام توان خود وارد میدان شده است و جنگ ترکیبی به معنای واقعی کلمه علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است.

وی با بیان این نکته که دین مبین اسلام راه‌ها و اعجاز زیادی برای نفوذ در قلوب انسان‌ها دارد، عنوان کرد: در برابر تهاجمات دشمن، دست ما بسته نیست و اقدامات خوبی توسط مجموعه‌های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند و نباید تنها به روش‌های سنتی مثل منبر برای تحقق اهدافش در جامعه بستده کند؛ بلکه انجام اقدامات ابتکاری مانند حضور در مراکز جمعیتی و اجرای برنامه‌های میدانی و فرهنگی که توسط این مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در تدارک دیده شد، می‌تواند اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تشریح کرد: استفاده از طلاب مستعد بومی در اجرای برنامه‌ها و ارائه مهارت و آموزش به این افراد باعث می‌شود که این جریان فرهنگی مبتنی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی همیشه به صورت پایدار برقرار باشد.

کد خبر 6064124

دیگر خبرها

  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • مشارکت‌های مردمی تنها راهکار در رونق بازار مسکن خواهد بود
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار