Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@15:01:38 GMT

تعمیرات استخر شنای اردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۲۸۵

تعمیرات استخر شنای اردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس روحانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که مسئولان شهرستان داشتند و تأمین اعتباری که شد سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اردستان آغاز شد.

وی افزود: پروژه استخر اردستان به عنوان یکی از مهم‌ترین مکان تفریح نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی پیشکسوتان حدود هشت ماه به دلیل خطرات احتمالی برخی بخش‌های ساختمان برای ورزشکاران تعطیل شده بود که تعمیر آن با اعتبار پنج میلیارد ریال از امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با بیان اینکه عملیات ساخت زورخانه شهر اردستان بیش از یک دهه است که آغاز شده، گفت: با صرف هزینه بیش از چهار میلیارد ریال فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این پروژه در حال حاضر با هزینه پنج میلیارد ریال ادامه عملیات عمرانی آن از سر گرفته شده است.

روحانی تصریح کرد: همچنین عملیات کشت چمن زمین چمن اردستان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات جوانان که حدود چهار سال از شروع عملیات آن می‌گذرد و تسطیح و تراز لیزری شده است و عملیات کاشت چمن به زودی آغاز می‌شود. اعتبار این مرحله مبلغ سه میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات سفر وزیر ورزش به شهرستان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اصفهان پیشکسوتان زمین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم

هرمزگان-جام جم انلاین- دوره اخلاق حرفه ای نخبگان وکاپیتانهای تیم های ملی وملی پوشان باحضورحجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ،مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان درجزیره قشم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ،میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ،مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان وجمعی از مسئولین دوره اخلاق حرفه‌ای واردوی راهیان پیشرفت ویژه نخبگان و کاپیتان هاورزشی تیم های ملی رشته‌های مختلف کشور در جزیره زیبای قشم آغاز شد .   

     لازم بذکراست، دوره مذکوربه مدرسی حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران بعنوان هم اکنون در حال تدریس است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • تصاویر عجیب از سیل دبی؛ شنای هواپیماها!
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • آماده‌سازی ناوگان ایران‌ایر برای حج ۱۴۰۳