Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار کرد: ویلموتس رزومه مشخصی دارد، اما مشکل فوتبال ایران با تغییر سرمربی تیم ملی برطرف نمی‌شود و باید یک مربی در پروسه‌ای ۱۵ ساله کارش را ادامه دهد تا بشود هم عملکرد او را نقد کرد و هم ارزیابی خوبی از نوع فوتبالی که ارائه داده است، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید همیشه دفاعی بازی کنیم

او در خصوص تفاوت سبک فنی کی روش و ویلموتس خاطر نشان کرد: این که بخواهیم همیشه دفاعی بازی کنیم درست نیست. در زمان کی روش در بعضی از بازی‌ها مجبور بودیم رو به بازی دفاعی بیاوریم. البته این کار اشتباهی نبود، چرا که در بازی‌های جام جهانی نمی‌شد با تاکنیک دیگری نتیجه بگیریم. اما حالا نمی‌توانیم که از ویلموتس انتظار بازی دفاعی داشته باشیم.

با انتخاب نام‌های بزرگ به دنبال ساکت کردن هواداران فوتبال هستند

کاپیتان اسبق تیم ملی در خصوص اینکه چرا فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری در تیم ملی سراغ نام‌های بزرگی می‌رود نیز تاکید کرد: دلیل این موضوع واضح است. چون فدراسیون می‌خواهد هواداران فوتبال را ساکت کند.

او ادامه داد: در هیچ کمیته‌ای انتخاب ویلموتس بررسی نشده است. هیچ زیر ساختی هم برای ویلموتس مهیا نیست، اما با این وجود او را به ایران آوردند تا با استفاده از نام او جوابی به طرفداران فوتبال داشته باشند.

انتخاب سرمربی باید با شرایط کشور ما سازگار باشد

پنجعلی در خصوص تفاوت انتخاب سرمربی توسط فدراسیون فوتبال قطر و ایران خاطر نشان کرد: در برخی از کشور‌ها ملاک‌های زیادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی شان وجود دارد. در این کشور‌ها انتخاب سرمربی باید با شرایط و تاکتیک‌های فنی آن کشور مطابقت داشته باشد. اتفاقی که در فوتبال قطر شاهد آن نیز بودیم. اما انتخاب‌های فوتبالی در ایران با کارشناسی حرفه‌ای همراه نیست.

با رقم قرارداد ویلموتس باید سراغ زیر ساخت‌ها می‌رفتیم

وی در پایان در خصوص رقم قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این رقم‌هایی که مطرح می‌شود برای من عجیب است. با این پول‌ها ما ابتدا باید سراغ بازسازی زیرساخت‌های فوتبالی مان برویم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی سرمربی تیم ملی محمد پنجعلی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور