Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@03:29:19 GMT

مصدومیت ۴۲ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۳۹۰

به گزارش رکنا، مجتبی خالدی درباره جزئیات مصدومیت ۴۲ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس گفت: این حادثه حدود ساعت ۲:۰۲ دقیقه صبح امروز چهارشنبه در محور سمنان به گرمسار و در ۲کیلومتری گرمسار رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۷ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

خالدی گفت: متأسفانه در این حادثه ۴۲ نفر مصدوم شدند که بعد از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اثر مصدومیت سمنان واژگونی اتوبوس اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت، افزود: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 745334

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس