Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@10:44:35 GMT

آزادراه کنارگذر جنوبي تهران امسال تکميل مي شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۴۱۵

آزادراه کنارگذر جنوبي تهران امسال تکميل مي شود

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون وزير راه و شهرسازي، از پيشرفت 73 درصدي روسازي آزادراه کنارگذر جنوبي تهران خبر داد و گفت: تا پايان امسال عبور شرقي - غربي مردم از اين آزادراه ميسر مي شود.

«خيرالله خادمي» امروز (چهارشنبه) در بازديد از روند تکميل آزادراه کنارگذر جنوبي تهران‌، اين ‌آزادراه را، موثرترين پروژه راهسازي و سومين آزادراه بزرگ کشور در کاهش ترافيک پايتخت و استان البرز معرفي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزير راه و شهرسازي افزود: اين آزادراه، شرق و غرب استان تهران و استان البرز را به يکديگر متصل مي‌کند. به اين ترتيب، همه جاده هاي جنوبي و شرقي و غربي استان‌هاي البرز و تهران به يکديگر وصل مي‌شوند و اين آزادراه تبادل اين مسير‌ها را برقرار مي‌کند.
وي يادآور شد: تاکنون براي اجراي اين پروژه ‌هزار و 200 ميليارد تومان هزينه شده که از محل اعتبارات دولت و سرمايه گذار قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا تامين شده است. سهم سرمايه‌‌گذاري قرارگاه در اين پروژه، 70 درصد و سرمايه‌گذاري دولت 30 درصد است.حدود يک‌هزار و 200 ميليارد تومان نيز براي تکميل پروژه لازم است.
به گفته خادمي، با تکميل آزادراه کنارگذر جنوبي تهران، شاهد تحولي در حمل و نقل استان‌هاي تهران و البرز خواهيم بود و گره‌هاي ترافيکي در شهرهاي تهران و کرج با تکميل اين آزادراه رفع مي شود.
وي ابراز اميدواري کرد؛ با بهره برداري از اين آزادراه، توقف‌هاي چند ساعته در ورودي‌هاي تهران و البرز نيز برطرف شود.
معاون وزير راه و شهرسازي تاکيد کرد: تلاش مي‌کنيم‌ سهم دولت از اين آزادراه را در 9 ماهه امسال تامين کنيم و اميدواريم سرمايه‌گذار نيز سرمايه‌گذاري خود را انجام دهد تا پروژه طبق برنامه به اتمام برسد.
خادمي کاهش مصرف سوخت، تاثير مثبت زيست‌محيطي، کاهش ‌سوانح رانندگي و جلوگيري از ازدحام در ورودي‌هاي تهران و کرج، از مزاياي اجراي اين پروژه است و همين موارد، اين پروژه را به پروژه‌اي در مسير اقتصاد مقاومتي تبديل کرده است.
اقتصام *1070*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی عصر دوشنبه به همراه هیئت همراه از پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید سردار علی محمدی در جریان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: اجرای این پروژه می‌تواند کمک بسیار شایانی به کاهش حجم بار ترافیکی استان در محورهای فعلی داشته باشد و از همین رو اجرای این پروژه اهمیت ویژه ای دارد و می‌توان با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادف‌های شدید در محورهای فعلی استان باشیم.

سردار محمدی در ادامه صحبت‌هایش با تقدیر از مهمانی سرمایه گذار این پروژه یاد آور شد که خیلی خوشحالم که یک سرمایه گذار بومی اجرای این پروژه را بر عهده گرفته است و این پروژه هم اکنون به صورت کاملاً بومی در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی در اجرای این پروژه خود را کنار تیم اجرایی می‌داند و در به سرانجام رسیدن این پروژه هر کمکی که نیاز باشد از انجام آن کوتاهی نخواهد کرد.

سردار محمدی ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه از پیشرفت پروژه ابراز رضایت نموده و برای سرمایه گذار پروژه آرزوی موفقیت نمود.

کد خبر 6085894

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت