Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا گفت: انگیزه زیادی برای بازی با صنعت نداریم و سعی کردیم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این آخرین بازی ماست. رتبه ما خیلی تغییر نمی‌کند. هم ما و هم تیم حریف انگیزه زیادی برای این بازی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم. صنعت نفت در چند بازی اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته است و بردهای خوبی داشته است. امیدوارم بازیکنانم مثل چند روز آینده با انگیزه باشند تا یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.

او در مورد فهرست خروجی تیمش بیان کرد: در این مورد هنوز صحبتی نشده است. بعد از این بازی باید بررسی کنیم. لیگ سال بعد خیلی سریع‌تر از سال‌های قبل آغاز می‌شود. فهرست ما هنوز مشخص نیست.

صادقی ادامه داد: آقای برجلو به عنوان دستیار در فصل بعد با ما می‌ماند. در زمینه مربی‌گری هم سعی می‌کنیم دستیاران خوبی را وارد کادر فنی می‌کنیم.

وی درباره عملکرد این فصل سایپا توضیح داد: ما فصل قبل را با رتبه چهارم تمام کردیم. دستاورد امسال سایپا فرصت دادن به بازیکنان جوان بود. ما ۵ بازیکن در تیم ملی امید و ۶ بازیکن در تیم ملی جوانان داشتیم ولی در نتیجه نتوانستیم مثل فصل قبل عمل کنیم اما جوانان خوبی به فوتبال ایران معرفی کردیم.

او اضافه کرد: مشکل من در تیم مشکل انگیزه است. تیم ما شامل بازیکنانی است که قراردادشان یک ساله است. در این مدت کوتاه ما نمی‌توانستیم کار بدنی انجام دهیم. سعی کردم این مشکل را با استفاده از بازیکنان جوان حل کنم. در مجموع از تلاش بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها با تمام وجود تمرین می‌کنند. این برای من مهم است.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شمس آذر در ضدحملات خطرناک است و آبی‌پوشان باید مراقب باشند توپ را در مرکز زمین لو ندهند.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده درباره دیدار آینده استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در صدرجدول قرار دارند از روحیه و انگیزه بالایی برای این مسابقه برخوردار هستند. البته شمس آذر هم تیم بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. این تیم در خانه خود با انگیزه و زهردار نشان داده و همچنین تیم گلزنی است.

وی در این رابطه افزود: شمس آذر در بازی گذشته خود مقابل فولاد در خانه به پیروزی رسید و مشخصا با روحیه مضاعف به مصاف آبی‌پوشان خواهند آمد.

باید مراقب ضد حملات شمس آذر باشیم و بازیکنان حواسشان باشد که توپ را در مرکز میدان لو ندهند، زیرا شمس آذر تیم جوان و دونده‌ای است. در کل اگر از موقعیت‌ها بهینه استفاده کنیم قطعاً می‌توانیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

نمی‌دانم چرا در این مقطع حساس باید چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره حواشی به وجود آومده در اردوگاه آبی‌پوشان، بیان داشت: واقعاً نمی‌دانم چرا باید اجازه دهند در این مقطع حساس چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد.

از نظر من وزیر ورزش باید به چنین مسائلی ورود کند و با دعوت از مربی و مدیرعامل از اختلافات آن‌ها جویا شود و با دعوت از بزرگان تیم باعث شوند تا اختلافات از بین برود تا در این چند هفته پایانی لیگ لطمه نخوریم.

مجوز حرفه‌ای وظیه‌ای است که بر گردن مدیرعامل باشگاه است و از خطیر توقع داریم که هرچه سریع‌تر نسبت به مشکلات باشگاه رسیدگی کند و اخبار را صادقانه در اختیار هواداران بگذارند تا این حجم از حواشی به وجود نیاید.

مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه خواهیم خورد

فلاحت‌زاده در این رابطه ادامه داد: خیلی از افراد داخل باشگاه اصلاً فوتبالی نیستند و توقع دارند بازیکنان و مربی حرف آن‌ها را بخوانند. چگونه ممکن است تا به حال با توپ فوتبال یک شوت نکرده باشید و بعد درباره مسائل فوتبال نظر بدهید و بازیکنان را درک کنید.

قطعاً اگر این مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه زیادی خواهیم خورد. از کادرفنی و بزرگان باشگاه تقاضا دارم که در این برهه حساس از لیگ برتر آرامش را به بازیکنان تزریق کنند و با روحیه دادن به آن‌ها انشاءالله قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: جواد نکونام از ابتدای فصل تا الان با دستان خالی به مصاف رقیبان رفت و تا الان که فقط با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن به میدان می‌رود. امیدوارم که هواداران حمایت کنند تا به امیدخدا این ۷ بازی باقی مانده را با موفقیت به پایان برسانیم.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است