Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@15:52:37 GMT

صادقی: بازی با صنعت نفت انگیزه‌ای برای ما ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۵۵۶

صادقی: بازی با صنعت نفت انگیزه‌ای برای ما ندارد

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که تیمش انگیزه خاصی برای بازی با صنعت نفت آبادان ندارد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا آخرین بازی لیگ است و با هر نتیجه‌ای رتبه‌مان تغییری در جدول نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم برای ما و صنعت نفت این بازی انگیزه‌ای نباشد.

واکنش هافبک سایپا به احتمال حضورش در استقلال

 

ادامه دارد ...

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است

مالک باشگاه تراکتور از خارجی بودن سرمربی آینده این تیم و جذب ۵_۴ ملی‌پوش در فصل آتی خبر داد.

به گزارش فارس، محمدرضا زنوزی مطلق پیش از تمرین امروز تراکتور در جمع اعضای تیم، اظهار داشت: در دو ماه اخیر درگیر بیماری همسرم بودم و مشکلات و کاستی‌هایی در مجموعه وجود داشت که متأسفانه حضور نداشتم. از تمامی بازیکنان، کادرفنی، سایر اعضای تیم، مدیریت باشگاه، اعضای هیأت مدیره، رسانه و کارکنان باشگاه که در مراسمات همسرم در کنار من و فرزندانم بودند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: برای ابراز همدردی با پیراهن مشکی بازی کردید که اقدام با ارزشی است. به هر حال فوتبال است. یک روز پیروز می‌شویم و روز دیگری نمی‌توانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم. فوتبال یک رشته ورزشی متفاوتی بوده و همین غیرقابل پیش‌بینی بودنش باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: جا دارد از تمامی هواداران محترم و باوفای تراکتور که همگی پای کار آمده و در مراسمات خاکسپاری، شام غریبان، ترحیم و مجلس یادبود در تهران سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. همین حضور هواداران باعث شد که مراسمات بی‌نظیری برای همسرم برگزار کنیم.

زنوزی خاطرنشان کرد: هواداران در تهران و قزوین نیز تنهایمان نگذاشتند. از مالک، مدیریت و هواداران تیم خوب شمس‌آذر نیز تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از تراکتور و هوادارانش داشتند و با بنده اظهار همدردی کرده و در این غم بزرگ، تنهایمان نگذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی و کشوری به ویژه آیت الله آل‌هاشم و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس، خانواده بزرگ بنابی به ویژه شیخ عبدالحمید بنابی، صنایع مستقر در استان و سایر استان‌های کشور، تُجّار، بازاریان، هیئات‌ حسینی، هواداران تیم‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی، شخصیت‌ها و چهره‌های مطرح ورزشی، اصحاب محترم رسانه، صفحات هواداری که یکدلی آفریدند و ... تقدیر و تشکر می‌کنم. همین حضور، حمایت و همدردی این عزیزان باعث شد مراسم همسرم به صورت بسیار باشکوه و بی‌نظیر برگزار شود. امیدوارم بتوانم برای مردم کشورم و منطقه بیش از این، مثمرثمر واقع شوم. همه جا گفته‌ام سرباز ایران هستم و سرمان را به عنوان یک سرباز بلند نگه می‌داریم.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه می‌توانستیم با کسب نتایج خوب در سه بازی اخیر به صدر جدول برسیم، تأکید کرد: یکسری اتفاقات رخ داد که باعث شد نتایج آن طور که می‌خواستیم رقم نخورد. تمام تلاش‌تان را انجام دادید و گاهی با یک اشتباه، برد به مساوی و باخت تبدیل می‌شود. فوتبال همین است. برخی روزها هم خوب بازی نمی‌کنیم، ولی اشتباه رقباء باعث می‌شود که دست پُر از زمین خارج شویم.

 

* هنوز هم شانس قهرمانی داریم

زنوزی با تأکید بر اینکه تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، گفت: متأسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین بوده و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، ولی برنده نمی‌شوید.

وی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی، مطرح کرد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، ولی بازهم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تاثیرگذار بوده و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. 21 امتیاز دست نخورده و جام حذفی باقی مانده و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

مالک باشگاه تراکتور یادآور شد: یادم می‌آید گسترش فولاد در زمان حضور در دسته یک، پنج بازی مانده به پایان رقابت‌ها، حدود هشت امتیاز از تیم صدرنشین عقب بود. همه اعضای تیم هم قسم شده و در پنج بازی متوالی پیروز شدیم. سرانجام با تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ‌برتر بازماندیم؛ البته دو امتیاز از دیدار با نساجی مازندران طلب داشتیم که رئیس هیأت فوتبال استان مازندران، مسئول لیگ یک بود و مانع کسب دو امتیازمان شد که در نهایت شایستگی‌های خودمان را نشان دادیم.

 

* سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد

زنوزی با بیان اینکه تلاش‌مان را برای کسب ۲۱ امتیاز باقی مانده انجام می‌دهیم، بیان کرد: فقط کار خودمان را انجام داده و به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت ندهیم. بازیکنان بزرگی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هر مربی و کارشناسی می‌گوید، تراکتور دو تیم همسطح دارد. گاهاً به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود.

وی اضافه کرد: نمی‌توان از پاکو خمز ایراد گرفت. او هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی هم ایراد گرفت؛ چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب ادعای باشگاه تراکتور توسط پیکانی‌ها: بلیت بازی رایگان نیست پیشنهاد ادینهو به تراکتور عجیب شد!؟

دیگر خبرها

  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد