Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:52:01 GMT

ارسال هفتمین محموله کمک‌ های مردمی به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۶۲۶

ارسال هفتمین محموله کمک‌ های مردمی به مناطق سیل زده

شهریاری گفت: هفتمین محموله کمک‌های مردمی استان خراسان جنوبی شامل ۲۷ قلم جنس برای آسیب دیدگان از سیل ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، «محمد رحیم شهریاری» با اعلام این خبر  اظهار کرد: هفتمین محموله کمک‌های مردمی شامل ۲۷ قلم جنس به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزش کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده است، گفت: مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق‌ها و دستگاه‌های پوز برای سیل‌زدگان جمع‌آوری شده است.

 

شهریاری کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده را بیش از ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این محموله شامل پوشاک، البسه، پتو، مواد غذایی، مواد شوینده و وسایل بازی کودکان است که برای روستاهای آسیب دیده از سیل منطقه درحِ شهرستان سربیشه ارسال شد.

 

وی ارسال ۸۲۰ بسته مواد غذایی یک ماهه، دو هزار تخته موکت، ۸۰۰ چادر امدادی، ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، اعزام نیروهای انسانی به استان‌های سیل‌زده را از جمله کمک‌های امدادی خراسان‌جنوبی از ابتدای سال جاری به مناطق سیل‌زده عنوان کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وسعت آسیب‌ها در مناطق سیل‌زده، ادامه کمک‌های مردم به این مناطق را ضروری کرده است، یادآور شد: عموم مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۲* و یا واریز به حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها و همچنین شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان آیت الله مصباح یزدی قرآن خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن روزنامه جشن گلریزان اردبیل سبک زندگی اسلامی کمک به سیل زدگان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ارسال محموله کمک مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با بیان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان