Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@09:02:11 GMT

آیا پیشنهاد بازگشت به شفر صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۶۵۶

آیا پیشنهاد بازگشت به شفر صحت دارد؟

در حالی که مدیران استقلال بارها تاکید کردند که با کمترین هزینه قرارداد وینفرد شفر را فسخ می‌کنند اما تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این مربی آلمانی صورت نگرفته است.

به گزارش شریان نیوز،پس از این که قرارداد وینفرد شفر، سرمربی استقلال با باخت به پدیده به حالت تعلیق درآمد، مدیران باشگاه بارها تاکید کردند که به شکلی با سرمربی آلمانی مذاکره می‌کنند که با کمترین هزینه، قرارداد مابین دو طرف فسخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسید که استقلالی‌ها خیلی زود با شفر وارد مذاکره شوند اما تاکنون هیچ کسی از باشگاه استقلال با وینفرد شفر وارد مذاکره نشده تا روند توافق با او وارد مسیری فرسایشی شود.

از سوی دیگر در چند روز اخیر اخباری مبنی بر پیشنهاد استقلال به شفر برای ادامه همکاری در فصل آینده منتشر شد. با این حال این اخبار در حد شایعه است و چنین پیشنهادی تاکنون به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به شفر ارائه نشده است.

در حال حاضر وینفرد شفر با استخدام یک وکیل، می‌خواهد از طریق او با باشگاه استقلال مذاکره کند.

منبع: ایسنا برچسب هاوینفرد شفر

منبع: شریان

کلیدواژه: وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس