Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:22:34 GMT

درگیری سر نوبت چای، در تهران خون به پا کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۷۲۸

درگیری سر نوبت چای، در تهران خون به پا کرد

تهران- ایرنا- رییس کلانتری 160 خزانه، از ماجرای نزاع مرگبار شب گذشته در محدوده علی آباد جنوبی خبر داد و گفت: علت درگیری، سر نوبت برای گرفتن چای بود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ چنگیز ایدون در تشریح ماجرای این جنایت، گفت: ساعت 12 نیمه شب گذشته در محله علی آباد جنوبی حوالی خزانه، درگیری خونینی بین چهار نفر از طریق تماس مردمی به پلیس 110 گزارش شد و به قید فوریت ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری 160 خزانه در محل، مشخص شد دو نفر از نواحی دست و سینه به ضرب چاقو آسیب دیده اند و قبل از رسیدن ماموران اورژانس، فردی که از ناحیه سینه چاقو خورده بود به دلیل شدت خونریزی فوت و نفری که چاقو به دستش خورده بود با انتقال او به بیمارستان مداوای وی آغاز می شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ با توجه به فوت یکی از طرفین درگیری، بازپرس کشیک قتل تهران نیز در جریان موضوع قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات اولیه، از تنها مجروح این درگیری کلید زده شد.
ایدون بیان داشت:‌ فرد مجروح مدعی شد حوالی ساعت 10 شب گذشته با مقتول که بچه محل اش می باشد، بر سر نوبت، گرفتن چای نذری درگیر شده و با حضور ماموران کلانتری 160 خزانه در محل، درگیری پایان می یابد و فرد مجروح با بیان اینکه این یک سوء تفاهم ساده ، آغاز درگیری و نزاع دوم شد.
کلانتر محله خزانه گفت:‌ متهم مدعی شد این پایان درگیری شان نبوده و توضیح داد که من با آوردن دوست خودم به خزانه و گذاشتن یک قرار درگیری با مقتول که وی نیز دوستش را به همراه خود آورده بود نزاع را از سر گرفتیم و حین درگیری من و مقتول با سلاح سرد مصدوم و دوستان مان متواری شدند.
وی افزود: در ادامه،‌ دوست مقتول که در درگیری دوم شرکت داشت، با معرفی خود به کلانتری گفته های مجروح حادثه را تایید کرد و او نیز بازداشت شد که با توجه به آدرس محل زندگی متهم اصلی پرونده،‌ هماهنگی های قضائی برای صدور حکم ورود به منزل او، با بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران صورت گرفت.
ایدون ابراز داشت: با توجه به اینکه محل زندگی متهم در حوزه کلانتری 109 بهارستان است، حکم ورود به منزل او در اختیار ماموران آن کلانتری قرار گرفت و آنها در عرض کمتر از 45 دقیقه با حضور در آدرس، متهم را که قصد فرار از محل داشت؛ دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: پرونده با دستگیری سه متهم و تکمیل تحقیقات اولیه در این زمینه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و سپس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
تهرام/8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي درگيري قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران