Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:09:55 GMT

سرمربی اسبق سپاهان هدایت تیم ملی هند را عهده دار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۸۲۰

سرمربی اسبق سپاهان هدایت تیم ملی هند را عهده دار شد

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال هند انتصاب «ایگور استیماچ» کروات را به سمت سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور تایید کرد.

این سرمربی اهل کرواسی پس از «استیفن کونستانتین» که بدنبال حذف تیم ملی هند از جام ملت های 2019 آسیا از سمت خود کناره گیری کرد، هدایت این تیم را عهده دار خواهد شد.
استیماچ در حالی هدایت تیم ملی هند را بر عهده گرفت که «آلبرت روکا» اسپانیایی، «هاکان اریکسون» سوئدی و «لی مین سونگ» کره ای گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال هند محسوب می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استیماچ که در دروان بازی 53 بار پیراهن تیم ملی کرواسی را بر تن کرد، یکی از اعضای تیمی بود که در جام جهانی 98 فرانسه مدال برنز را بر گردن آویخت.
وی پس از پایان دوران فوتبالی در کشورهای کرواسی، ایران و قطر هدایت چند تیم را بر عهده داشت که از جمله آنها می توان به تیم سپاهان اشاره کرد.
با این حال، وی با حضور روی نیمکت تیم ملی کرواسی در فاصله سال های 2012 تا 2013 نامی برای خود دست و پا کرد اما با وجود صعود این تیم به رتبه چهارم رنکینگ فیفا در سال 2013، کروات ها موفق نشدند تا به جام جهانی 2014 برزیل راه پیدا کنند.
تیم ملی هند در سال 2018 و با کاپیتانی «سونیل چتری» موفقیت های قابل توجهی را کسب کرد اما اوایل سال جاری در مرحله گروهی جام ملت های 2019 آسیا از گردونه رقابت ها کنار رفت.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ايگور استيماچ تيم ملي هند سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی عصر چهارشنبه پس از شهرآورد سپاهان و ذوب آهن در جمع خبرنگاران در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: بازی پرتلاش و به نسبت درستی را ارائه دادیم.

وی با اشاره به برتری یک بر صفر سپاهان در این شهرآورد، گفت: مقاومت تیم ما پس از پنالتی سپاهان، شکست.

ربیعی با بیان اینکه برنامه ما در اصلی ترین محور، جلوگیری از فعالیت خط حمله سپاهان بود، افزود: سپاهانی‌ها در شروع مجدد خوب کار کردند اما ما در بدنه بازی کمتر فرصت دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه کیفیت مسابقه در حد یک شهرآورد نبود اما ما سعی کردیم بازی خود را ارائه دهیم، اضافه کرد: انتظار ما این است که داوران با ما رفتار مهربانانه تری داشته باشند.

ربیعی ادامه داد: برای مثال ٢ پنالتی در بازی استقلال خوزستان و شمس آذر که محرز بود برای ما گرفته نشد و به نوعی پنالتی‌های پنجاه پنجاه برای ذوب آهن گرفته نشده یا برای مثال دیگر اخراج کامیابی نیا در مسابقه با هوادار سختگیرانه بود.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: به فکر ریکاوری و مهیا شدن برای بازی آینده خواهیم بود.

کد خبر 6081471

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند