Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمالی زرکانی گفت: پرداخت مطالبات ادارات و دستگاه های مختلف به نشریات در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباسی، « رضا کمالی زرکانی » در نشست روابط عمومی های استان با معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی های استان در برگزاری رویدادهای فرهنگی به ویژه نمایشگاه سراسری کتاب و جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس مشارکت و همکاری موثری داشتند به ویژه صنایع غرب استان که سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بهبود تبلیغات شهری در بخش فرهنگی را حاصل تلاش روابط عمومی های استان دانست و بیان کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در هر یک از روابط عمومی های استان وجود دارد که اگر این پتانسیل مجموع شود بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهمیت حمایت از نشریات و روزنامه های استان تاکید کرد و افزود: با توجه به گرانی کاغذ و هزینه های بالای چاپ و انتشار نشریات لازم است دستگاه های مختلف مطالبات خود را هر چه سریعتر به نشریات استان پرداخت کنند.

 

وی اضافه کرد:  تمام بدهی اداره کل فرهنگ و ارشاد در سال 97به نشریات پرداخت شده است و میزان بدهی ادارات و دستگاه های مختلف به نشریات و روزنامه های استان نیز موجود می باشد و به دستور استاندار پیگیری های لازم در حال انجام است و ضرورت دارد دستگاه های مختلف این اقدام را در اولویت قرار دهند.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم مصلی اردبیل سبک زندگی اسلامی نمایشگاه قرآن آیت الله مصباح یزدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نشریات مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!