Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:53:09 GMT

تاکید جنبش جهاد اسلامی بر پایبندی بر گزینه مقاومت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۸۷۰

تاکید جنبش جهاد اسلامی بر پایبندی بر گزینه مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دنیا الوطن، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد روز نکبت تاکید کرد: ما بر پایبندی خود به سرزمین تاریخی فلسطین به صورت کامل تاکید داریم و معتقدیم که مقاومت ضامن آزادی و بازگشت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تظاهرات بازگشت نمودی از مبارزات مشروع به شمار می رود و باید ادامه و گسترش پیدا کند تا تبدیل به یک انتفاضه فراگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش از مردم فلسطین خواست به صورت گسترده در تظاهرات بازگشت شرکت کنند.

کد خبر 4617713

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که آزادی اسرا در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار دارد.

این جنبش در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسیر فلسطین تاکید کرد که امسال روز اسیر فلسطین در حالی فرا رسیده که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین بیش از ۶ ماه است که برای دفاع از سرزمین، اصول و مقدسات فلسطین و برای حمایت از قدس، اسرا و مسجد الاقصی وارد نبرد طوفان الاقصی شده‌اند.

حماس بیان کرد که آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار داشت و دارد و این جنبش از هیچ تلاشی برای آزادی آن‌ها دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید که جنایات دشمن در حق اسرا هرگز نمی‌تواند عزم و اراده آنان را تضعیف کند.

حماس مسئولیت جان و سلامت هزاران اسیر فلسطینی را متوجه دولت اشغالگر صهیونیستی دانست و عموم ملت فلسطین و جریان‌ها و گروه‌های ملی و اسلامی آن را به همبستگی همه جانبه با اسرا و حمایت از آنان با همه ابزارهای ممکن فراخواند.

حماس امت اسلامی و عربی، آزادگان جهان و نهادهای حقوقی و بین‌المللی را نیز به راه‌اندازی کمپینی جهانی برای حمایت از اسرا و برملا ساختن جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه آنان فراخواند.

کد خبر 6081012 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه