Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@14:36:13 GMT

برگزاری جلسه قرارگاه امام سجاد (ع) شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۹۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین جلسه قرارگاه راویان امام سجاد (ع) شاهرود با حضور اعضا برگزار شد.
در این جلسه کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدی بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به سیل اخیر و کمک رسانی اقشار مردم به سیل زدگان در استان‌های گلستان و لرستان اظهار کرد: این اتحاد و همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم در سیل اخیر تداعی کنند دوران دفاع مقدس و وحدت و همدلی مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه‌های سال ۱۳۹۸ گفت: برگزاری جلسات منظم قرارگاه، محفل روایتگری شهدا در هر هفته و برگزاری اجلاسیه شهدا از برنامه‌های مهم امسال است که باید با مشارکت و حضور همه بویژه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس محقق شود.
در این نشست عباس اکبریان مسئول انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه‌ها بر مشارکت نسل نوجوان و جوان در برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: باید نسل جوان جامعه در میدان فرهنگ سازی ایثار و شهادت وارد شوند و از پتانسیل غنی این قشر جامعه استفاده شود.
در این جلسه اعضا به ارائه نظرات خود در خصوص برنامه‌های قرارگاه پرداخته و بر ایتفاده از نسل جوان و تشکیل کمیته‌های مختلف برای اجرای بهتر و منسجم‌تر برنامه‌ها تاکید کردند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود قرارگاه امام سجاد مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک با حضور نزدیک به 40 نفر از هنرمندان این حوزه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزش تخصصی هنرمندان سفال و سرامیک استان با طراحی بدنه سفال، رفع معایب لعاب، اصلاح و بهینه‌سازی گل و اصلاح کوره و حرارت دهی آشنا شدند.

اولین روز از این دوره آموزشی، با حضور 20 هنرمند سفال و سرامیک شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، در سمنان و دومین روز آن با حضور 20 هنرمند دیگر از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی، در شهرستان شاهرود برگزار شد.

این دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان باهدف افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقاء صنایع‌دستی استان با همکاری جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898726

دیگر خبرها

  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد