Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:44:52 GMT

قاچاقچیان مواد‌ مخدر و کالا در دام پلیس همدان افتادند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۹۳۲

قاچاقچیان مواد‌ مخدر و کالا در دام پلیس همدان افتادند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس استان همدان در روز‌های اخیر موفق به کشف ۱۳ کیلو‌گرم انواع مخدر صنعتی( شیشه) و هروئین شده است. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این مواد مخدر درچند عملیات جداگانه کشف و قاچاقچیان به دام پلیس همدان افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین عملیات یک باند فعال در استان البرز و همدان شناساسی و متلاشی شد که در حوزه قاچاق تریاک فعال بودند.

وی افزود: خودروی سواری قاچاقچیان در ورودی همدان در مهار امنیتی پلیس قرار گرفت که در بازرسی از این خودرو هم 4 کیلو و 700 گرم شیشه و 3 کیلوگرم هروئین با پوشش  به همراه 2 قاچاقچی شناسایی کشف و متهمان تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در عملیات دیگر؛ محموله مواد‌مخدر از مبدا تهران به تویسرکان همدان حمل می‌شد که  این محموله هم در شهر همدان توسط پلیس شناسایی و متهمان در ورودی شهر همدان در داخل اتوبوس  به همراه 4 کیلو گرم هروئین با پوشش و  یک کیلو و 300 گرم شیشه دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

انهدام 11 باند قاچاق مواد مخدر کرمان؛ 2400 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شدافزایش قاچاق مواد مخدر نگران‌کننده استشبکه بزرگ قاچاق سوخت در زاهدان متلاشی شد؛ کشف 15 مرکز نگهداری زیرزمینی سوخت

 کامرانی گفت: پلیس در روز‌های اخیر در شهرستان اسد‌آباد همدان حدود  4 هزار و 750 کیلوگرم انواع کود شیمیایی قاچاق در قالب 95 کیسه، به ارزش 10 میلیون تومان کشف کرده است که این کالا‌های قاچاق  در 2 انبار مجزا از هم نگهداری می‌شدند.

وی افزود: در شهرستان بهار هم پلیس 2 هزار و 520 کیلو گرم برنج قاچاق به ارزش 18 میلیون و 900 هزار تومان کشف  و یک متهم آن به دستگاه قضایی تحویل شده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار