Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@22:59:58 GMT

قیمت کاغذ ، لوازم‌التحریر را هم گران کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۹۵۱

قیمت کاغذ ، لوازم‌التحریر را هم گران کرد

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی،با اشاره به افزایش قیمت کاغذ و تأثیر آن بر لوازم‌التحریر گفت: با توجه به افزایش قیمت کاغذ و دیگر ملزومات تولید نوشت‌افزار، به نظر می‌رسد که کار برای تولیدکنندگان نوشت‌افزار در سال جاری سخت باشد.

 

به این معنی که دفتر تحریر که در سال گذشته با قیمت هر بند کاغذ 80 تا 100 هزار تومان تولید می‌شد، امروز با افزایش قیمت حدود 500 هزار تومان مواجه است؛ به عبارت دیگر پیش‌بینی می‌شود که قیمت دفتر تحریر چهار تا پنج برابر افزایش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر در سال قبل دفتر تحریر حداقل با قیمت 1500 تا دو هزار تومان بود، امسال این قیمت به حدود هشت تا 10 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

 

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت به این شکل خرید را برای مردم سخت خواهد کرد، افزود: مجمع برای رفع این مشکل اقدام به نامه‌نگاری با دستگاه‌های مربوط مانند وزارت ارشاد و آموزش و پرورش کرد تا بتوان با انجام تصمیمات درست و تأمین کاغذ بخشی از این مشکل را حل و دفتر با قیمت مناسب تولید کرد.

 

حسینی اضافه کرد: مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اعلام آمادگی کرد تا دفتر تعاونی تولید کرده و تولیدات را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دست مصرف‌کننده نهایی و خانواده‌ها برساند و بر روی دفاتر قیمت درج شود تا سوء استفاده‌ای نیز صورت نگیرد.وی یادآور شد: اگر اقداماتی به این صورت انجام نشود، شرایط برای خانواده‌ها سخت خواهد شد.تولیدکننده ومصرف‌کننده که دردوسوی این ماجرا قراردارند، در شرایط سختی خواهند بود.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قیمت کاغذ کاغذ لوازم التحریر اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد‌های متفاوت گیره کاغذ + فیلم

گیره کاغذ یک ابزار کاربردی است که علاوه بر نگه داشتن صفحات دفتر یا کتاب می‌تواند کاربرد‌های دیگر هم داشته باشد و راه حل بسیاری از مشکلات ریز باشد که شاید آن‌ها را ندانید. در این فیلم انواع کاربرد‌های گیره کاغذ را می‌بینیم.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چرا بجای درمان های گران قیمت از سقز استفاده نکنیم؟
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • کاربرد‌های متفاوت گیره کاغذ + فیلم