Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بردسیر، عبداله اسماعیلی در کارگاه آموزشی مساله حجاب، با تاکید براینکه نباید حجاب را زنجیری به پای زنان بدانیم افزود: پوشش بانوان، از بسیاری از انحرافات فردی و اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، از حجاب به عنوان چهارچوبی برای حفظ منزلت زن نام برد و افزود: در ادیان دیگر از زن به نیکی یاد نمی‌شود ولی دین مبین اسلام، زن را موجب آرامش انسان معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با انتقاد از اینکه برخی افراد مغرض و کج اندیش، علت عقب ماندگی علمی جهان اسلام را با حجاب و عفاف مرتبط دانسته‌اند گفت: هیچ تحقیقی در دنیا نشان نداده که حجاب موجب عقب ماندگی جوامع می‌شود.

وی، با تاکید براینکه تاثیرات منفی گناه می تواند نسلی را بیمار کند خاطر نشان کرد: متاسفانه جهان فعلی به بیماری لذت طلبی دچار شده و افراط در لذت گرایی به استفاده ابزاری از زنان مبدل شده است.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار با اشاره به عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا مخل امنیت برای همه کشورها است منتها کشورهای اسلامی و عربی به این موضوع توجه نمی‌کنند؛ اگر روزی اسرائیل توان داشته باشد به همه این کشورها مسلط می‌شود چه این‌که این موضوع از اهداف و پروتکل‌های صهیونیست‌ها است.

وی اضافه کرد: در این شرایط برخی از کشورهای اسلامی و عربی به اسرائیل اعتماد کرده و به دنبال عادی سازی هستند حتی آنها اقتصاد رژیم صهیونیستی را تامین می‌کنند انرژی که رژیم برای بمباران مردم غزه نیاز دارند از ذخائر این کشورهای اسلامی است. این اتفاق ناشی از نادانی آنها و یا سرسپردگی یا وابستگی به آمریکا است.

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این شرایط ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق عملیات «وعده صادق» را انجام داد این عملیات قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد چون موشک‌های ما تنها برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و موشک‌ها برای حمایت از کشورهای اسلامی است. پس می‌توان گفت که این عملیات قدرت ما را نشان داد.

جوکار ادامه داد: ما پیش از این موشک‌ها را آزمایش می‌کردیم و توان خود را به دنیا نشان می‌دادیم اما با این عملیات دنیا و دشمنان ما قدرت‌مان را در میدان عمل دیدند البته که سپر دفاعی برای اسرائیل ایجاد کردند تا موشک‌هایمان نرسد اما موشک‌های ما با موفقیت به اهداف از قبل پیش‌بینی شده اصابت کرد. دنیا شاهد بود که هدف ما بمباران مراکز اقتصادی و جمعیتی نبود بلکه تنها به سمت مرکز نظامی شلیک کردیم که از آنجا به سمت کنسولگری ما در دمشق شلیک شده بود. این دفاع مشروع ما است.

رئیس کمیسیون شوراها با تاکید بر این‌که باید جهان اسلام بیدار شود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پوشالی است باید در مقابل این رژیم پوشالی وحدت داشت این رژیم کودک‌کش در طی هفت ماه گذشته نتوانست در مقابل حماس و مردم غزه کاری پیش ببرد، پس چه‌طور می‌خواهد با جهان اسلام مقابله کند؛ می‌توان با اتحاد و وحدت رژیم صهیونیستی را به طور کامل نابود کرد.

دیگر خبرها

  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم