Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@18:30:58 GMT

استفاده اجباری از رمز دوم یکبار مصرف به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۶۲۳

استفاده اجباری از رمز دوم یکبار مصرف به تعویق افتاد

این تصمیم به دلیل ناتوانی برخی بانک‌ها در ایجاد زیرساخت پایدار و مطمئن ارایه رمز دوم یکبار مصرف و وقوع مشکل در شماری از اپلیکیشن‌های بانکی، گرفته شده است.
قرار بود رمز‌های دوم ایستا از اول خرداد باطل شده و استفاده از رمز دوم یکبار مصرف اجباری شود.
هدف از اجرای این طرح مبارزه با تخلفات و سواستفاده در تراکنش‌های اینترنتی اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رمز دوم یکبار مصرف بانک ها تراکنش های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران عمومی فیلم مست عشق که قرار بود فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد. به گفته علی سرتیپی در گفت و گو با خبرآنلاین این مشکل فقط بخاطر مسائل فنی رخ داده است و برنامه اکران برای این فیلم همچنان پا برجاست و این زمان به چهارشنبه هفته آینده موکول شد.

دلیل خاصی برای این تعریف عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، باعث ایجاد یک هفته اکران این فیلم شد. به همین دلیل هم احتمال می‌رود که طولانی‌تر شدن پروژه هماهنگی، اکران این فیلم را یک هفته دیگر به تعویق انداخته است.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود را با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی که روند تولید این اثر و البته اکران آن را انجام داد.

در مست عشق که به کارگردانی حسن فتحی ، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بورک توزکوپاران و بوران کوزوم بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در مست عشق ، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895893

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • دیده‌بان اروپا-مدیترانه: باید جنایت کوچاندن اجباری غیرنظامیان فلسطینی متوقف شود
  • آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • صدور ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی