Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ملت شجاع ایران به خوبی می‌دانند عقب‌نشینی از اهداف و آرمان‌های انقلاب و تن دادن به مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز ذلت و خواری و نابودی ملت ایران نخواهد داشت و هر عاقلی می‌داند که هزینه سازش به‌مراتب بیشتر از ایستادگی در برابر استکبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخرالاسلام کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با دیار آفتاب؛ گفت: در حالی که آمریکا از جنگ روانی احتمالی درگیری نظامی با ایران عقب‌نشینی کرده و حتی وزیر خارجه‌اش را برای اعلام این عقب‌نشینی و میانجی‌گری به عراق فرستاده است و علاوه بر آن ترامپ از ۱۲ شرط خودش نیز عقب‌نشینی صرف‌نظر و گفته است که ایران تنها قول دهد که سلاح هسته‌ای تولید نکند، با این وجود اصلاح‌طلبان ول‌ کن ماجرا نبوده و بر طبل جنگ می‌کوبند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از روزنامه‌های زنجیره‌ای تا سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی گرفته تا سخنرانی‌ها همواره می‌خواهند حال و هوای کشور را جنگی نشان دهند.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان که با عملکرد نه‌چندان مطلوب دولت و نمایندگانشان در مجلس و شورای شهرها و روستاها به پایان خط رسیده‌اند، تلاش می‌کنند که فضای کشور را با این تبلیغات پوچ،  دوقطبی جنگ و صلح کرده و بر اساس نظریه کثیف عام البلوای حجاریان مردم را به کف خیابان‌ها بیاورند.

فخرالاسلام افزود: اگرچه این تبلیغات دروغین آنها در انتخابات سال ۹۶ تا حدودی جواب داد و با روی کار آمدن دوباره روحانی کشور را ۲۰ سال عقب برد، ولی بصیرت اکنون مردم و نتایج عملکرد آنها و فاش شدن یکی پس از دیگری دروغ‌ها و وعده‌های پوچ آنها دیگر اجازه انجام چنین حقه‌ای را به آنها نخواهد داد.

وی بیان کرد: ملت شجاع ایران به خوبی می‌دانند عقب‌نشینی از اهداف و آرمان‌های انقلاب و تن دادن به مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز ذلت و خواری و نابودی ملت ایران نخواهد داشت و هر عاقلی می‌داند که هزینه سازش به‌مراتب بیشتر از ایستادگی در برابر استکبار است.

مدرس سیاسی استان مرکزی تصریح کرد: ملت غیور ایران عزیز باید بدانند که آمریکا جرأت و توان حمله نظامی علیه ایران را ندارد و ساده‌ترین دلیل این است که اگر این کار برای آن امکان داشت حتی یک روز هم تعلل و صبر نمی‌کردند.

فخرالاسلام خاطر نشان کرد: به ترسوها و غرب‌زده‌ها و آن‌هایی که می‌خواهند کشور و این ملت را به دامن استکبار سوق دهند توصیه می‌کنیم دست از خیانت بردارید و توبه کنید و مطمئن باشید ایران عزیز هر روز قدرتمندتر خواهد شد و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم در گزارشی تاکید کرد که بر اساس نظرسنجی‌ها، ۵۷ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند عملکرد نتانیاهو از هفتم اکتبر گذشته مناسب نبوده است.

از سوی دیگر، عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که صحبت‌های توخالی نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه‌ای بیش نیست.

«ماتان کهانا»، اظهار داشت که نتانیاهو و اطرافیانش طوری در مورد رفح صحبت می‌کنند انگار نابودی حماس در این شهر پیروزی را برای این رژیم به ارمغان می‌آورد.

پیش از آن نیز، «اسامه حمدان»، از رهبران جنبش حماس تاکید کرده بود که پس از جنگ، اداره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مطرح نخواهد بود و تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده فلسطینیان است.

حمدان اشاره کرد که تحت هیچ شرایطی تسلیم شروط دشمن صهیونیستی نخواهیم شد و خروج رهبران حماس از غزه یک ایده احمقانه است.

وی گفت رژیم اشغالگر از آغاز جنگ نتوانسته حتی یک اسیر را آزاد کند و همه تلاش‌های این رژیم در این راستا به شکست کشیده شده است.

این رهبر حماس گفت دولت اشغالگر پس از بحران‌های داخلی اخیر، به دنبال بهبود وجهه خود نزد افکار عمومی اسرائیلی‌ها است.

از سوی دیگر وب سایت آمریکایی پولیتیکو در گزارشی به اظهار نظر مقامات آمریکایی درباره واکنش رژیم صهیونیستی به قطعنامه آتش بس شورای امنیت پرداخته و در این ارتباط به نقل از سناتور کریس مورفی از سنای آمریکا نوشته است: «ما معتقد نیستیم که اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متعهد باشد.»

به گفته کریس مورفی، آمریکا بعد از این نبایستی سلاح‌های بیشتری را به اسرائیل بدهد، مگر اینکه در ارسال کمک به غزه پیشرفتی حاصل شود. این سناتور آمریکایی در واقع خواستار مشروط شدن ارسال سلاح به اسرائیل به شرط ارسال کمک به غزه شده است.

ساعاتی پیش نیز، یک منبع ویژه در مقاومت فلسطین به جزئیات مذاکرات غیرمستقیم نیروهای مقاومت و تل آویو پرداخته و در این ارتباط گفت: «با وجود وضعیت دشوار مذاکرات و رد هر آنچه از سوی اسرائیل ارائه شده است، مذاکرات همچنان ادامه دارد.»

به گفته این منبع فلسطینی، رژیم صهیونیستی با وجود همه انعطاف‌پذیری‌هایی که حماس به‌ویژه در موضوع زندانیان نشان داد، در زمینه تعداد زندانیان به عنوان حسن نیت، پاسخ خود را به حداقل تعداد رسانده است.

این منبع به المیادین گفت که رژیم صهیونیستی پیشنهادی ارائه کرد که شامل انتقال آوارگان به چادرها در منطقه شمالی تحت نظارت سازمان ملل است و این پیشنهاد از سوی حماس رد شد، چون حماس و مقاومت بر بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان اصرار دارند، حتی اگر نابود شوند.

این منبع آگاه افزود: اسرائیل پیشنهادی برای بازگشت تدریجی و مشروط زنان، کودکان و سالمندان آواره ارائه کرد و این تعداد از ۶۰ هزار آواره بیشتر نبود، در حالی که تعداد آوارگان از ۸۰۰ هزار نفر فراتر می‌رود.

این منبع به المیادین گفت: «اسراییل» به آتش بس اشاره نکرده و پیشنهاد روشنی درباره عقب نشینی از مناطق شلوغ ارائه نکرده است. واضح است که اشغالگران به دنبال تثبیت حضور خود در کل شمال، مرکز، شرق و جنوب نوار غزه هستند. حماس و مقاومت اصرار دارند نقشه‌ها را ببینند و این نقشه‌ها شامل عقب نشینی کامل اسرائیل از نوار غزه باشد. حماس بر بازگشت آژانس امداد رسانی آنروا به شهر غزه و شمال اصرار دارد و اسرائیل امتناع می‌کند.

کد خبر 6063275

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • اهمیت روز قدس امسال/ ایستادگی روزه‌داران غزه در برابر رژیم سفاک
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • فوران آتشفشان و درخشش شفق قطبی در گرینداویک ایسلند (فیلم)
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد