Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:40:23 GMT

سه متهم یک پرونده لیزینگ خودرو محاکمه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۷۵۰

سه متهم یک پرونده لیزینگ خودرو محاکمه می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در این باره اظهار کرد: پس از مطالعه و بررسی پرونده ۳۳ هزار صفحه‌ای پرهام آزادشهر، دادسرای مرکز استان برای سه متهم این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور کیفرخواست صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان افزود: از آن جا که پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعب ویژه رسیدگی می‌شود برای تعیین دادگاه رسیدگی این پرونده با معاون اول قوه قضائیه نامه نگاری و درخواست کرده‌ایم در صورت امکان برای سهولت دسترسی شاکیان که بیشترشان گلستانی هستند پرونده پرهام در استان گلستان رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: پرونده پرهام حدود سه هزار نفر شاکی دارد که ۲ هزار و ۵۰۰ نفرشان گلستانی هستند و مبلغ کلاهبرداری بر اساس کارشناسی‌های انجام شده حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است.

به گفته هاشمیان، شناسایی اموال متهمان و توقیف آن در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: پرونده پرهام آزادشهر از سال ۹۵ در دو شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان و شهرستان آزادشهر استان گلستان تقریباً به طور همزمان تشکیل شد، اما پرونده به صورت یکجا در سیستان و بلوچستان و شهرستان سرباز رسیدگی شد.

هاشمیان ادامه داد: با طولانی شدن زمان رسیدگی پرونده و درخواست شاکیان گلستانی که بیشترین شاکیان این پرونده بودند ۶ ماه پیش برای ادامه رسیدگی با درخواست دادگستری گلستان و احاله دیوان عالی کشور به گلستان ارسال شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرهام آزادشهر لیزینگ خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر

مسجد یکی از مهم‌ترین اماکن مذهبی برای مسلمانان است. این مکان مذهبی و مقدس، تنها محل اقامه‌ی نماز نیست بلکه به عنوان پایگاه ویژه‌ای برای عبادت، اجتماع مسلمین، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و حتی آموزشی است که در دین اسلام برای حضور در مساجد تاکید بسیاری شده است.

به منظور بالا بردن انرژی و نشاط کودکان و نوجوانان به همت هیئت آل یاسین و مسجد امیر المومنین (ع) واقع در شهرک کلاهدوز آزادشهر استان گلستان و همچنین با حضور قران آموزان مجمع خادمین قرآن شهر دوزین اردوی مذهبی و تفریحی برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز