Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:05:38 GMT

ویدئویی جذاب از آوازخوانی دانش‌آموزان با موسیقی دلنشین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۷۷۹

ویدئویی جذاب از آوازخوانی دانش‌آموزان با موسیقی دلنشین

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، این روها فضای مجازی با کم کردن هر چه بیشتر فرصت نقد و تحلیل،‌ ذائقه‌ مخاطب را به شدت تغییر داده است،‌ اخباری که در صدم ثانیه با تب  و تابی به سرعت نور در اذهان عمومی پیچیده و خشتی بر دیوار فرهنگ مردمان ما می‌گذارد.

عکس، ویدئو و مطالبی مختلف که با وجود اینکه هیچ کس از مبدا و نیت انتشار آنها آگاه نیست اما به طرزی عجیب باور‌پذیر شده‌اند،‌ البته که این آسانی انتشار و فراگیر بودن مطالب در بسیاری از موارد توانسته است افشاگری‌هایی مثبت و سازنده در افکار عمومی ایجاد کند،‌ اما با نگاهی جامع می‌بینیم که در بسیاری از موارد موضوع مطرح شده به شیوه‌ای غیر منطقی بزرگ نمایی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع محدوده‌ای که اتفاق رخ داده نشان داده می‌شود، تنها شامل حال عده‌‌ای محدود بوده و بزرگ‌نمایی آن در سطح جامعه بی‌انصافی به سایر موارد خواهد بود.

مصداق این موضوع فیلم شادی دانش‌آموزانی است که چند روزی در فضای مجازی دست به دست شد؛‌ هیچ‌کسی منکر مضمون سطحی و غیر ایرانی این فیلم نیست اما این که این ویدئو در چه شرایطی گرفته شده و شامل چند درصد از جامعه دانش‌آموزی ما می‌شود نکته‌ای است که باید به شدت به آن دقت شود.

شادی رکن اساسی در علم‌آموزی است؛‌  ویدئو زیر معلمی است که به همراه دانش آموزان خود با انتخاب موسیقی مناسب،‌ نه تنها شادی و نوآوری جالبی را در کلاس درسش ایجاد کرده بلکه وطن‌پرستی و ایرانی بودن را با مصداقی جالب در بچه‌ها زنده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

آوازخوانی دانش‌آموزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • اعترافات جالب فرمانده پایگاه نواتیم : این حمله بی سابقه ترین حمله به پایگاه بود | طفره رفتن فرمانده اسرائیلی از پاسخ دادن به این سوال | ویدئو
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو