Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان مازندارن از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ" علیرضا قدمی" اظهار داشت:به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی در محور‌های مواصلاتی و راه‌های استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محور‌های مواصلاتی استان، افزود: به غیر از موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی در ادامه اذعان داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مازندارن پلیس مسدود موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور