Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در فصل بعد سرمربی خارجی خواهد داشت.

طرفداری- عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد در نشست گذشته هیأت مدیره اصلا فرصت نشده روی گزینه های سرمربی گری استقلال بحث کنند.

کامران منزوی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون حمایت وی، میرشاد ماجدی، و احمد سعادتمند از امیر قلعه‌نویی در جلسه گذشته هیأت مدیره مطرح شده است، گفت:

متاسفانه این مسائل در صفحات مجازی به راه می‌افتد و پایه و اساس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جلسه هیأت مدیره اصلا فرصت نکردیم در مورد گزینه‌ها صحبت کنیم،‌ چون زمانی است که ما در مورد مصداق‌ها با هم حرف می‌زنیم ولی در نشست دو روز پیش اصلا بحثی در مورد گزینه‌ها نشد و تنها مقرر شده که مدیرعامل باشگاه گزینه‌های خارجی را به کمیته فنی معرفی کند.

وی تاکید کرد:‌

مدیریت باشگاه بعد از بررسی گزینه‌ها و مشورت با اعضای کمیته فنی آن را در اختیار معاون ورزشی قرار می‌دهد که روند مذاکرات توسط وی آغاز شود و چیزی غیر از این در برنامه باشگاه استقلال نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود علی خطیر از سمت خود استعفا کرده و دلیل این موضوع چیست، گفت:

من تا ساعت 10 و 30 دقیقه شب گذشته با همه در ارتباط بودم و چیزی در این باره نشنیدم. اما به هر حال این موضوع در اختیار مدیرعامل باشگاه است و تمامی عزل و نصب‌ها توسط او صورت می‌گیرد. شاید بحث استعفا بین او و امیرحسین فتحی بوده و من هم سعی می‌کنیم در این مورد اظهار نظر نکنم.

منزوی با اشاره به حل مشکلات مالی استقلال طی ساعات آینده گفت:

امروز مشکلات حل خواهد شد. قرار است تا یکی دو ساعت دیگر به حساب بازیکنان پول واریز شود و اگر اشتباه نکنم بازیکنان تیم باید تا امروز 60 درصد طلب خود را می‌گرفتند ولی امروز مبالغ به آنها پرداخت می‌شود ولی بقیه بعد از بازی با العین به حساب آنها واریز خواهد شد چون اکثر بازیکنان با ما قرارداد دارند و فقط 4-5 نفر هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد هر چند آنها هم عضو خانواده استقلال هستند و ما مشکلی برای پرداخت مطالبات‌شان نداریم.

وی در خصوص خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال در جریان بازی فردا گفت:

حیدری برای استقلال زحمات زیادی کشیده و از تیم جوانان با ما بوده است. او یک تصمیم شخصی گرفته و ان‌شاالله تصمیم او برایش منشا خیر باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه شایعه شده هواداران این تیم قرار شده اعتراض به تصمیمات داوری فردا با ماسک سفید وارد ورزشگاه شوند، گفت:

در این مورد دو بحث وجود دارد. اول اینکه کانون هواداران این مسائل را ساماندهی کند و دوم اینکه ما باید انسجام خود را حفظ کنیم. من معتقدم استقلال باید آنقدر قوی شود که یک سوت اشتباه نتواند در روند نتیجه‌گیری تاثیرگذار باشد. فردا روز خداحافظی خسرو حیدری است و از سویی دیگر ما یکی از هواداران متعصب‌مان را از دست داده‌ایم و عزادار هستیم. به همین علت من از طرفداران تیم استقلال خواهش می‌کنم صبوری کرده و تیم خود را تشویق کنند وان‌شالله با یک تیم قوی در مسابقات سال آینده آنها را خوشحال خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه سرمربی جدید استقلال کی انتخاب می‌شود،‌گفت:

چیزی که آقای فتحی به ما اعلام کرده این است که ظرف 10 روز آینده تصمیم نهایی در مورد سرمربی استقلال گرفته شده و او معرفی خواهد شد. ما در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که سرمربی تیم خارجی است و همکاران قدیمی استقلال مدنظر ما برای سرمربیگری جدید استقلال در فصل آینده نیستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!