Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:49:28 GMT

نماینده مجلس: جنگ روانی آمریکایی ها به نتیجه نمی رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۸۶۱

نماینده مجلس: جنگ روانی آمریکایی ها به نتیجه نمی رسد

تهران-ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نخواهد شد و جنگ روانی که آمریکایی‌ها به راه انداختند به نتیجه نخواهد رسید.

مصطفی کواکبیان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شنیده ها حاکی از آن است که بین پمپئو و جان بولتون در خصوص جنگ با ایران اختلاف عقیده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنها به خوبی می دانند که شروع جنگ با آنها است و به هیچ عنوان کنترلی بر پایان محدوده، دامنه و منطقه جنگ نخواهند داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ادامه اظهار داشت: همه مسئولین باید هوشیار باشند و در جهت جلب رضایت حداکثری مردم گام بردارند.
کواکبیان گفت: برای تقویت انسجام داخلی باید تلاش کنیم و حفظ وحدت داخلی را در اولویت قرار بدهیم.
وی عنوان کرد: امروز زمانی نیست که برای همدیگر خط و نشان بکشیم و به دنبال انتقام گیری باشیم.
نماینده مجلس با اشاره به اهمیت نقش رسانه های در حفظ آرامش فضای سیاسی کشور خاطر نشان کرد: در پی خرابکاری بندر فجیره برخی از روزنامه ها تیترهایی زدند که نشان از خوشحالی ما از خرابی بندر فجیره است که نظر با وزارت امور خارجه کشور ما مغایر بود.
کواکبیان تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که سیاست های وزارت امور خارجه را وارونه منعکس نکنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شهرستان پردیس شرایط ویژه و مشکلات ویژه تری دارد برخی موارد که در سطح کشوری و برخی ملی است که نمایندگان حوزه انتخابیه در حال پی گیری و مرتفع کردن آنها هستند.
وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مشکلات زیادی از جمله ؛ بهداشت و درمان، تعیین بخش مرکزی ، ارتقا جایگاه و رتبه شهرستان ، شهر شدن بخش جاجرود، ارزش افزوده ، تعلل بانکها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی، تعیین تکلیف اسناد ثبتی در شهر بومهن، مشکل محیط زیست، از سوی مسئولین و روسای ادارت مطرح شد.
وی گفت: روز 29 اردیبهشت جلسه ای در استانداری با حضور استاندار، مسولین اجرایی و نمایندگان حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد و در این نشست در وقت تعیین شده مشکلات شهرستان پردیس، شمیرانات و سایر شهرهای حوزه انتخابیه طرح و بررسی خواهد شد.
کواکبیان تاکید کرد: پی گیر ردیف بودجه تخصیصی شهرستان پردیس هستیم تا حقی از این شهرستان تضییع نشود.
گفتنی است در این جلسه شورای اداری نمایندگان حوزه انتخابیه؛ فاطمه ذوالقدر، علیرضا بادامچی، سید فرید موسوی ، علی نوبخت حقیقی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرماندار و سایر روسای ادارت حضور داشتند .
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جنگ آمريكا مصطفي كواكبيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جلسه انتخابات شهرستان تهران گفت: ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در نظر گرفته شده است. 

 حامد شایان افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت آماده انتقال است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: با توجه به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب رای گیری بر بستر شبکه فیبر نوری ضروری است. 

حامد شایان همچنین تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هرچه بهتر دکل‌های مخابراتی برای پوشش دهی مناسب خدمات به شعب رای گیری را خواستار شد.

۳۲ داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است