Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:16:53 GMT

28 اردیبهشت بازدید از موزه‌ها رایگان است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۹۴۳

28 اردیبهشت بازدید از موزه‌ها رایگان است

همدان- ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، روز شنبه 28 اردیبهشت، بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی همدان رایگان است.

علی خاکسار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه های متنوعی در خصوص میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی کودک و حفاظت، آغاز عملیات حفاظت و مرمت اموال منقول تاریخی کشف شده از میدان امام خمینی (ره) همدان و برپایی نمایشگاه عکس از بناهای تاریخی مرمت شده استان در موزه هگمتانه، از جمله این برنامه ها است.
خاکسار عنوان کرد: بر پایی کارگاه باستان شناسی کودک، در محل سایت باستان شناسی تپه هگمتانه نیز یکی دیگر برنامه های هفته میراث فرهنگی در استان همدان است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تاکید کرد: به مناسبت این هفته از کتاب «سیمای گردشگری ملایر» رونمایی می شود.
خاکسار گفت: اجرای مسابقه گزارش نویسی و نقاشی از آداب و رسوم مردم، مسابقه عکاسی از آثار تاریخی در اسدآباد، تجلیل از خادمان و حامیان میراث فرهنگی و برپایی نمایشگاه اموال فرهنگی تاریخی در تویسرکان از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شود.
وی اظهار داشت: تجلیل از نیروهای فعال یگان حفاظت میراث در استان و چند برنامه فرهنگی دیگر به مناسبت هفته میراث فرهنگی، اجرا می شود.
همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، بیش از یک هزار و 800 جاذبه گردشگری دارد.
9904/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته ميراث فرهنگي بازديد از موزه ها گردشگري همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود