Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،فرهاد قلی‌نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر،ظهر چهارشنبه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیر اظهار کرد: شهرستان دیر از شهرستان‌های مهم استان بوشهر است که بیشترین مناطق حفاظت شده استان را در خود دارد.

وی به اهمیت زیست‌محیطی شهرستان دیر اشاره و اضافه کرد: شهرستان دیر با دارا بودن پارک ملی دریایی دیر - نخیلو، منطقه حفاظت شده‌مند از مناطق مهم محیط زیست طبیعی کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: روند توسعه صنایع در شهرستان دیر نیازمند پایش و کنترل‌های زیست محیطی است که برنامه ریزی‌های لازم برای مدیریت زیست محیطی این شهرستان به عمل آمده است.

فرماندار شهرستان دیر نیز در این آئین با تاکید بر لزوم توجه به محیط زیست این شهرستان گفت: محیط زیست شهرستان دیر نیازمند حمایت ویژه، تقویت نیروی انسانی و تجهیز امکانات است.

کریم علی حسنی تصریح کرد: نگاه به توسعه و تولید باید با ملاحظات و پیوست‌های زیست محیطی باشد.

در این آئین علیرضا حجازی به عنوان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیر معرفی و از زحمات عبداله نجفی، رئیس پیشین این اداره تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ت

کنترل زیست محیطی روند توسعه صنایع شهرستان دیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت: در راستای برنامه‌های آموزشی  که به مناسبت بزرگداشت هفته زمین پاک در خانه محیط زیست  شهرستان اشنویه برگزار شد از یک دانش آموز فعال زیست محیطی و حافظ حیات وحش تقدیر به عمل آمد.

 کریم خضری افزود : این دانش آموز با عیدانه‌ های خود یک  یک بال پرنده شکاری شاهین را خریداری کرده و به اداره محیط زیست تحویل داده است که این پرنده در دامان طبیعت رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه