Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:35:05 GMT

رونالدو و اعلام حمایت از زیدان و والورده

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۳۷۶

رونالدو و اعلام حمایت از زیدان و والورده

رونالدوی برزیلی که یک سالی است مالکیت باشگاه وایادولید را برعهده دارد، در مصاحبه جدید خود به دفاع از سرمربیان رئال و بارسا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست بارسا از لیورپول و حذف این تیم از لیگ قهرمانان، ارنستو والورده تحت شدیدترین انتقادات قرار گرفت و بسیاری خواهان اخراج او شده اند؛ ولی باشگاه بارسلونا همه چیز را به پس از فینال کوپا دل ری موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا در صورت شکست بارسا از والنسیا در بازی نهایی، باید منتظر اخراج والورده باشیم.

 

 

 

 

رونالدوی برزیلی در دفاع از ارنستو والورده گفت:« بارسا مثل رئال، باشگاهی بسیار بزرگ است و هر سال برای فتح تمام جام ها می جنگد. انتظارات از بارسا بسیار بالاست؛ اما معتقدم این همه انتقادی که از والورده پس از شکست مقابل لیورپول می شود، اغراق آمیزند. فتح لیگ قهرمانان دشوارتر از حد تصور است. بارسا از نظر من یک تیم فوق العاده است و والورده ثابت کرده است که مربی بسیار توانایی است.»

 

منابع اسپانیای ادعا کرده اند که زیدان قصد دارد فصل بعد پس از فروش کیلور ناواس، پسرش لوکا را به عنوان دروازه بان دوم رئال انتخاب کند. خبری که واکنش هایی منفی به دنبال داشت.

رونالدو در دفاع از این تصمیم زیزو گفت:«از نظر من، زیدان آنقدر اعتبار دارد که هر بازیکنی را که بخواهد، در فهرست تیمش قرار دهد. او می تواند هر بازیکنی را برای تیمش انتخاب کند. این حق زیدان است.»

 

 

 

رونالدو زیدان (سرمربی) رئال مادرید ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالدو زیدان سرمربی رئال مادرید ارنستو والورده سرمربی بارسلونا برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت کمتر کسی تصور می کرد بارسا بتواند پی اس جی را شکست دهد اما شاگردان ژاوی بازی را 2-3 به سود خود خاتمه دادند. بارسا در مقطعی از بازی 2-1 عقب افتاد ولی با درخشش رافینیا ورق را برگرداند.

دنیل ریولو در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «افسوس، پاری سن ژرمن باید در بازی رفت کار صعود مقابل بارسا را ​​قطعی می کرد. پاریس هنوز کاملاً نمرده اما وقتی در بازی رفت با سه گل شکست می خورید و تیم مقابلتان بارسلوناست، کار سخت می شود. ما در مورد تیم بسیار خوبی صحبت می کنیم که با گوندوگان، دی یونگ و پدری تیم بهتری در خط میانی دارد.»

ریولو ادامه داد: «پاری سن ژرمن سابقه خوبی در بازی های دور از خانه لیگ قهرمانان ندارد. از سال 2013، در خارج از پارک دو پرنس، به ندرت بازی های خوبی از این تیم به یاد داریم. باید امشب چیزی را ببینیم که مدت‌هاست از پاریس ندیده‌ایم. اگر اسیر آزمون و خطاهای کادر فنی نمی شدیم، فکر می کنم پی اس جی الان در موقعیت بهتری مقابل بارسا قرار می گرفت. پاری سن ژرمن شانس زیادی ندارد و من 70 به 30 وضعیت را به سود بارسا می بینم.»

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام