Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@05:02:19 GMT

مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۴۹۷

مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است

تین‌نیوز | 

اسلامی گفت: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ا مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص سامان‌دهی خانه‌های خالی اظهار کرد: ما در این خصوص با مجلس در تعامل و گفت‌وگو هستیم؛ در همین راستا بحث تمدید مشوق‌های مالیاتی برای موجرها را هم انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن گفت: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه و جاده‌های مناطق سیل زده نیز افزود: بیش از ۱۲۸۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه‌ها را بازسازی کردیم، البته بسیاری از راه‌ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد. برخی از این راه‌ها که مهم‌ترین آن در پل دختر است، که بخشی از آن نیاز به بازسازی دارد و بخشی هم باید مجدداً ساخته شود.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی آن را هم تأمین می‌کنیم. به جز جاده پل دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه‌ها را تا اخر سال تحویل می‌دهیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرایط اقتصادی بازار مسکن محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

به گزارش تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • خاندوزی: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ندارد
  • دولت هیچ نفعی از نوسانات نرخ ارز نمی‌برد/ کنترل بازار اجاره‌بها
  • خاندوزی : نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند
  • موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان