Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:54:52 GMT

زیباسازی حاشیه‌های خارج از محدوده شهر ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۵۲۳

زیباسازی حاشیه‌های خارج از محدوده شهر ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد حضرت پور شهردار ارومیه گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه با هدف سهولت در ترافیک شهری و همچنین در راستای زیباسازی سیما و منظر شهر با احداث پل‌های زیرگذر و روگذر انجام شده است.   وی افزود: در حال حاضر ساماندهی حاشیه‌های خارج از محدوده شهر ارومیه که نمای شهر را نامناسب جلوه می‌دهند برای زیباسازی و ساماندهی مطابق با هویت تاریخی شهر در اولویت کاری شهرداری ارومیه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شهردار ارومیه تصریح کرد: در سال جاری تعریض خیابان‌های منتهی به داخل شهر و پیاده‌روسازی در برنامه‌های کاری شهرداری قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم ورودی‌های شهری از سمت جاده مهاباد از پل امامزاده، جاده سلماس از دانشگاه آزاد تا محدوده قانونی شهر، جاده اشنویه تا پل آذربایجان، جاده بند تا دانشگاه صنعتی که از لحاظ سیما و منظر جلوه نامناسبی دارند براساس اهداف پیش بینی شده در سند توسعه شهری ساماندهی و زیباسازی شوند.   انتهای پیام/م   حاشیه‌های خارج از محدوده شهر ارومیه زیباسازی می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر