Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@15:13:51 GMT

‌مصرف مشروبات الکلی در ایلام جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۶۷۷

‌به گزارش ایسنا، سردار «نورعلی یاری» اظهار کرد: در پی مصرف مشروبات الکلی توسط هفت جوان ایلامی، تمامی آنها مسموم می‌شوند که پس از مراجعه به یکی از بیمارستان‌های شهر ایلام، تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از این هفت نفر، یک نفر به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست داد، افزود: شدت مسمومیت این مشروبات به حدی بوده است که دو نفر از هر دو چشم نابینا، یک نفر دچار مرگ مغزی و یک نفر نیز به دلیل آسیب جدی به کلیه‌ها منجر به دیالیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ۲ عامل توزیع کننده عمده مشروبات الکلی پس از شناسایی، دستگیر شده اند، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، پلیس امنیت انتظامی استان در یک اقدام غافلگیرانه علاوه بر دستگیری متهمان، یک دستگاه خودروی سواری پژو را توقیف کردند.

یاری با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و سپس با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار چنین اتفاقات ناگواری نشوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند