Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، روز گذشته انصارالله یمن در حمله ای پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی در بندر ینبع موجب آسیب دیدگی این منطقه شد و حتی برای مدتی صادرات نفت این کشور با مشکل موجه گردید.

 

یکی از مخالفان سیاسی آل سعود در توئیتر خود به بهانه این جمله پهپادی نوشت:«وزیر دفاع شکست خورده کجاست؟ ایران نشسته و با حوثی‌ها تو را بازی می‌دهد! بعد از ۴ سال از طوفان قاطعیت، به جای حمله در موضع دفاع قرار گرفته‌ای! [وزیر دفاع محمد بن‌سلمان است]»

 

 

این در حالی است که عربستان سعودی بیش از 5 سال است که یمن را در محاصره شدید قرار داده اما انصارالله یمن با مقاومت خود تاکنون در برابر فشارهای حخارجی مقاومت کرده است و اکنون تاسیسات نفتی سعودی را در خاک این کشور هدف قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سعودی یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)



منبع:تی وی پلاس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم) در پشت صحنه نون خ ۵ چه می‌گذرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • نواصولگرایان مخالف گشت ارشاد
  • نواصولگرایان مخالف گشت‌ ارشاد
  • گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)