Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:59:09 GMT

نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در تبریز برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۹۴۵

نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در تبریز برپا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری پنل‌های تخصصی همایش ملی «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالش‌ها، فرصت‌ها و کاربردها» و نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در حاشیه این همایش خبر داد.

حجت الاسلام «احمد حمیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: نخستین همایش ملی «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» ۱۹ تیر ماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف توانمند کردن نظام مدیریت شهری و ارائه دستاوردها و موفقیت های شهرداری های سراسر کشور و کسب تجربیات برگزار می شود.

وی ادامه داد: پنل‌های تخصصی همایش ملی  «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» درحداقل ۶ پنل با و ارائه مقاله سخنرانان ملی در هر پنل برگزار می‌شود و اساتید و صاحبان مقالات منتخب به ارائه سخنرانی و بیان نظرات خود درخصوص «نقش مدیریت شهری در تحقق گام دوم انقلاب در بیانیه مقام معظم رهبری می‌پردازند. همچنین مسئولان و شخصیت‌های علمی در پنل‌ها حضور داشته و به ارائه نقطه‌نظرات خود می پردازند.

حمیدی گفت: این همایش به منظور انسجام بخشی به مقالات و ایده های خلاقانه و دریافت راهکارهای عملی از صاحبان اندیشه، اساتید حوزه و دانشگاه و بهره‌مندی از فکر و خلاقیت‌های شهروندان به خصوص جوانان در حوزه های مختلف مدیریت شهری با محوریت شهر پایدار در ۱۰ محوراصلی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز افزود: از محورهای این همایش می‌توان به اقتصاد شهری، عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری، دیپلماسی شهری، فرهنگ، تمدن و سبک زندگی ایرانی اسلامی، الگوهای اسلامی شهرسازی و حقوق شهروندی،   مشارکت اجتماعی، مدیریت جهادی و انقلابی گری، اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی ایرانی، جوان گرایی، خلاقیت و نوآوری،  فرهنگ و تمدن نوین اسلامی، دیپلماسی شهری، علم و پژوهش و... اشاره کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش ملی می‌توانند مقالات خود را تا ۳۰ خرداد ۹۸ در سامانه این همایش به نشانیGaam۲.tabriz.ir ثبت کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان بیانیه گام دوم انقلاب مصلی قرآن کریم اردبیل خراسان جنوبي بیرجند بیانیه گام دوم انقلاب شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: معبر پیاده متعلق به عابران است و سد کردن این مسیر با هر عنوان و توسط هر فرد و صنفی، تخلف محسوب می‌شود و مدیریت شهری طبق ماده ۵۵قانون شهرداری‌های تهران می‌تواند با متخلفان برخورد کند. علاوه بر این شهرداری تهران هم وظیفه دارد برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و به‌ویژه اقشار خاص مانند معلولان، جانبازان، سالمندان و... پیاده‌روها را مناسب‌سازی‌ کند. براساس طرح جامع مناسب‌سازی‌، باید ۳۸۰کیلومتر از معابر برای تردد اقشار خاص ازجمله معلولان و... مناسب‌سازی‌ شود که مدیران شهری در ادوار گذشته این موضوع را پیگیری کردند و حدود ۴۰درصد مناسب‌سازی‌ صورت گرفته است. مدیریت شهری دوره ششم هم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان بر خود تکلیف دانسته تا ۶۰درصد باقیمانده مناسب‌سازی‌ را تا پایان دوره مدیریت خود انجام دهد.

آنطور که حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده: «کارهای انجام شده طی ۲سال اخیر در این حوزه، بی‌سابقه بوده و در مقایسه با ۱۶سال گذشته مدیریت شهری، برابری می‌کند.» در ادامه نگاهی به آخرین وضعیت مناسب‌سازی‌ پیاده‌روها در مناطق ۲۲گانه خواهیم داشت. آمارهای ارائه شده متعلق به سال ۱۴۰۲است.

کد خبر 845109 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟