Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز در واکنش به تجمع ۸۰۰ نفر از کارکنان دفاتر ماده ۳۳ در جلوی شورای شهر شیراز گفت: درخواست دفاتر ماده ۳۳ در جلسه‌ای فوق‌العاده بررسی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوذر امامی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیرازاظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۸۰۰ نفر از کارکنان دفاتر ماده ۳۳ در زمان برگزاری صحن علنی شورا، اقدام به تجمع کردند و مدعی شدند که از سوی شهرداری مورد ظلم واقع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در واکنش به تجمع ۸۰۰ نفر از کارکنان و کارمندان دفاتر ماده ۳۳ در جلوی شورای این کلانشهر، تصریح کرد: جلسه‌ای فوق‌العاده در کمیسیون معماری و شهرسازی با حضور نمایندگان دفاتر برگزار و ضمن بررسی درخواست آن ها، تلاش خواهد شد تا در صورت تضییع حق هر یک از طرفین، بهترین تصمیم گرفته شود.

نوذر امامی ادامه داد: تجمع کنندگان اعلام کردند که با تعطیلی دفاتر ماده ۳۳، ۸۰۰ نفر مهندس بیکار خواهند شد و اجرای طرح تعطیلی این دفاتر، خلاف مصوبه اولیه شورا و شهرداری برای تشکییل این دفاتر است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز اضافه کرد: ما نیز به تجمع کنندگان اعلام کردیم که شهرداری با راه‌اندازی دفاتر ماده ۳۳ اهدافی داشته که به آن‌ها نرسیده است.

امامی با بیان اینکه برون سپاری، رضایت مردم، کاهش هزینه‌ها و تسریع در استعلام‌ها از جمله اهدافی است که شهرداری در ایجاد این دفاتر دنبال می‌کرده، افزود: شهرداری به این دفاتر مهلتی شش ماهه داده تا پایان شش ماهه دوم امسال نسبت به تعطیلی این واحد‌ها اقدام کنند.

وی با یادآوری این موضوع که قرارداد شهرداری با این دفاتر تا انتهای شش ماهه دوم سال ۹۷ بوده است، بیان کرد: هم‌اینک شهرداری مدعی است که تعهدی در قبال این دفاتر با اتمام مهلت قانونی ندارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/چ

اعتراض دفاتر ماده ۳۳ بررسی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آبادی کلواری در شهرستان لردگان و بخش فلارد استان چهارمحال وبختیارئ واقع است. این روستا، مرکز دهستان فلارد است. به‌دنبال بارش شدید باران دو روز گذشته در این منطقه بخش‌هایی از راههای ارتباطی تخریب شده است. شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از مشکلات اهالی این منطقه برای رفت و آمد با خودرو گفت و درخواست رسیدگی مسئولان به این موضوع را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در بارش سنگین باران روزهای گذشته محل عبور ومرور ماشین درکلواری شهرستان فلارد دچار مشکل شده وبرای عبور مردم مشکلاتی بوجود آمده وهیچگونه رسیدگی نشده است ازمسئولین درخواست رسیدگی داریم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • دژ محمدعلی خان دزفول معماری خارق العاده طبیعت
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • (تصاویر) دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق العاده از معماری طبیعت
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی