Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی گزارش ها و اخبار واصله مبنی بر گرانفروشی و عدم ثبات قیمت حلیم در سطح شهر به خبرگزاری بسیج قزوین، این موضوع به معاونت امور بازرگانی صمت استان اطلاع رسانی شده و جلسه فوری از سوی این معاونت با حضور حلیم پزان در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

در این جلسه کبیری معاون امور بازرگانی سازمان صمت با هشدار جدی به این صنف بیان کرد: مشاهده هرگونه تخلف در خصوص کم فروشی و گرانفروشی حلیم، خلاف مقررات بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حلیم با همان نرخ قبلی و به قیمت مصوب 10 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

کبیری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بحث کم فروشی و گرانفروشی، مراتب را جهت پیگیری با سامانه 124 به بازرسان این سازمان اطلاع دهند.

1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

عقیل شکری گفت: مدیران کل ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زندا‌ن‌ها اقدامات تامینی و تربیتی، آموزش فنی و حرفه‌ای و شیلات استان اردبیل در دیدار‌های جداگانه با مدیرکل دیوان محاسبات در سال جدید ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد دستگاه‌های تابعه و ارائه برنامه‌های سال جدید، خواستار حمایت‌ها و ارائه مشاوره‌های قانونی این نهاد نظارتی در استان شدند.

او در این دیدار‌ها با اشاره به جایگاه والای قانونی این مجموعه به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره حامی دستگاه‌ها و مدیرانی است که در چهارچوب قانون برای خدمت رسانی به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل افزود: این نهاد نظارتی مصمم است با ترک فعل مدیران و کارشناسان و تصمیمات نادرستی که منجر به تضییع بیت المال در استان شود، برخورد قانونی لازم را از طریق معرفی متخلفین به دادسرای دیوان محاسبات کشور، داشته باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد