Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امروز با مشارکت ده‌ها شرکت و کارگاه توليدي از مناطق مختلف کشور در نمايشگاه تخصصي شهرداري تهران واقع آغار بکار کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صدا و سيما، در اين نمايشگاه که با مجوز اتاق اصناف تهران برپا شده است، بيش از 150 شرکت مختلف داخلي، توليد کنندگان و واحد‌هاي بزرگ و کوچک توليدي و همچنين دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، نوين‌ترين توليدات خود را با هدف يافتن بازار‌هاي جديد صادراتي و عرضه با قيمت مناسب‌تر براي شهروندان به نمايش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چهارمين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي که در سه سالن برپا شده است، انواع مبلمان منزل، مبل راحتي و استيل، کالاي خواب و دکوراسيون داخلي، کالاهايي، چون صندلي اداري و آمفي تئاتر، ميز و صندلي، کتابخانه، فايل، تجهيزات و لوازم تکميلي اداري ارائه شده و در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.
بخش بزرگي از اين نمايشگاه مربوط به توليدات بانوان کارآفرين نقاط مختلف کشور است که آثار و توليدات خود را ارائه و به نمايش عموم گذاشته اند.
همه کالا‌ها و اجناس ارائه شده در چهارمين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي با تخفيف 15 تا 20 درصدي و همچنين بصورت اقساطي براي زوج‌هاي جوان به فروش مي‌رسد.
تحقق شعار سال، حمايت از توليد مبلمان داخلي و همچنين حمايت از مصرف کنندگان، اولويت و هدف اصلي برگزاري چهارمين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي است.
چهارمين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي از امروز تا 28 ارديبهشت هر روز از ساعت 13 تا 23 در نمايشگاه تخصصي شهرداري تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازديد علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گشايش نمايشگاه دکوراسيون مبلمان ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام اظهار کرد: از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها این مبلغ به شهرداری‌های استان ایلام در ۲ سال اخیر پرداخت شده است.

وی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مردم شریف استان ایلام بابت پاسخ کوبنده شب گذشته به رژیم جنایتکار صهیونیستی، بیان کرد: استکبار بداند که جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت هیچگونه مماشاتی با کسی ندارد.

معاون استاندار ایلام تأکید کرد: خدمتگزاری به مردم هیچگاه تعطیل نمی‌شود و جابجایی مدیران بر اساس چرخش نخبگان است.

وی حوزه عمرانی و امور شهری را یک حوزه تخصصی دانست و گفت: شهرداری‌های استان در دو سال اخیر جان دوباره گرفته اند و اگر زمانی برخی شهرداری‌ها نمی‌توانستند حقوق پرسنل خود را تامین کنند، اما امروز با تلاش و سعی همکاران در حوزه شهری و حمایت‌های مدیریت ارشد استان به سطحی از پایداری رسیده‌اند.

هژبری اضافه کرد: در حوزه مبلمان شهری برخی شهرداری‌های استان فعال بوده‌اند که بخشی از آن به برکت اربعین بوده است و از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها تحول اساسی صورت گرفته و یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شده که بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰۱ میلیارد تومان در حوزه اربعین به شهرداری‌های استان پرداخت شده که هم در راستای پروژه‌های اربعین بوده و هم در حوزه مبلمان شهری کار‌های خوبی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: فعالیت شهرداری‌ها درون یک ویترین شیشه‌ای قرار دارد و کثرت مخاطبان و ذینفعان از خدمات شهرداری بسیار زیاد است لذا شهرداری‌ها علاوه بر رسیدگی به مطالبات مردمی، رضایتمندی شهروندان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عملکرد صحیح شهرداری‌ها را موجب آرامش و نشاط اجتماعی مردم دانست و تأکید کرد: توجه و تقویت سرانه فضای سبز، مدیریت پسماند، ترافیک نابهنجار و مبلمان شهری باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

هژبری، برنامه‌محوری در دفتر امور شهری با ماموریت‌های نظارتی بر ۲۸ شهرداری استان را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: محدود کردن ساخت و ساز غیر مجاز باید در برنامه‌ریزی مدنظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات خالق منصوری تقدیر و رضا دارابی بعنوان مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام معارفه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • نقش دستگیره‌های کابینت در زیبایی خانه
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور