Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@12:28:32 GMT

دوره آموزش خبرنگاری در استان قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۰۵۱

حسن عابدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج قزئیت با بیان اینکه تربیت خبرنگار انقلابی و متعهد در دستور کار سازمان بسیج رسانه و همچنین کانون بسیج رسانه سیدالشهداء قرار دارد، اظهار کرد: آموزش و تقویت خبرنگاران حال حاضر شهرستان قزوین و همچنین کادرسازی از برنامه‌های اصلی کانون سیدالشهداء در سال 98 است.


وی افزود: در شرایطی که جریان مقابل انقلاب، با تمام توان از ظرفیت‌های خود برای عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای استفاده می‌کند جریان انقلاب باید با تقویت اصحاب رسانه و رسانه‌ها به مقابله به آنها بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسؤول کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در سال 98 آموزش و تربیت خبرنگاران متعهد و متخصص است .


وی افزود: در همین راستا اولین دوره آموزشی سال 98، با عنوان دوره شهید شیخ‌حسنی شهید شاخص سال بسیج رسانه برای آموزش خبرنگاری در سطح مقدماتی خواهد بود.


عابدینی اضافه کرد: این دوره با مشارکت و همراهی سازمان سراج استان قزوین در چهار سرفصل گزارش نویسی، خبرنویسی، مصاحبه خلاق و سوژه یابی از تاریخ 1 تیر تا 31 مردادماه برگزار می‎شود.


وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ می‌توانند تا تاریخ 15 خرداد به آدرس تلگرامی @Resanehqazvin و یا آدرس پستی قزوین – شهرک کوثر – بالاتر از فلکه دوم- خیابان اندیشه تقاطع ابوذر جنوبی پلاک 9 مراجعه کنند.


مسؤول کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین تصریح کرد: هزینه ثبت نام در این دوره 50 هزارتومان است اما اعضاء سازمان بسیج رسانه می‌توانند از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند.


وی در پایان از استمرار این دوره‌ها در سال جدید نیز خبر داد و یادآور شد: در ادامه سال نیز دوره‌های تخصصی از جمله گزارش نویسی، سوژه یابی در رسانه، عملیات روانی در رسانه، خبرنویسی پیشرفته ونقد نویسی ویژه در این کانون برگزار خواهد شد.

1004/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات

سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز امسال خبر داد.

به گزارش زی‌سان به نقل از ایسنا، ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

یکی از دستور کار‌های این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان