Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون استان البرز گفت: مردم در ماه مبارک رمضان نیز می توانند اهدای خون داشته باشند و اهدای خون با روزه داری هیچگونه منافاتی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل انتقال خون استان البرز با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال های گذشته مراکز ما فعال و آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشند، به خبرنگار تیتریک، گفت: 3 مرکز شامل پایگاه مرکزی واقع در چهار راه گلزار غربی کرج، مرکز اهدای خون توحید واقع در ضلع شرقی میدان توحید و مرکز جامع اهدای خون و پلاسمای مهربانو رجایی شهر کرج واقع در خیابان داریوش کوچه آریا در این ایام فعال می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا مهدی زاده درباره ساعت کاری مراکز اهدای خون افزود: این پایگاه ها در شیفت صبح از ساعت 8 الی 14 و پایگاه مرکزی در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 19 تا 23:30 میزبان اهدا کنندگان خواهند بود.   وی با اشاره به اینکه دو مرکز ثابت خون گیری توحید و مهربانو صرفا در شیفت صبح فعال هستند، اظهار داشت: مردم در ماه مبارک رمضان نیز می توانند اهدای خون داشته باشند چرا که اهدای خون با روزه داری هیچگونه منافاتی ندارد.    مهدی زاده تصریح کرد: اهدا کنندگان می توانند با صرف یک وعده سحری مناسب همراه مایعات کافی در ساعاتی که اعلام شد به مراکز مراجعه و خون سالم خود را اهدا نمایند، در شیفت عصر نیز اهدا کنندگان می توانند با صرف افطاری مناسب و مایعات کافی به پایگاه مرکزی کرج مراجعه کنند.
مدیر کل انتقال خون استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مردم نذر اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند، خاطرنشان داشت: ممکن است اهدای خون در شب های قدر به واسطه ازدحام جمعیت با کمی تاخیر همراه باشد اما مردم می توانند در دو هفته نخست که نیاز به واحدهای خونی بیشتر است نذرشان را ادا کرده و به مراکز مراجعه کنند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: 916نفر درپویش اهدای خون "مهرسرخ" خراسان‌جنوبی شرکت کردند.

کامبیزمهدی زاده، امروز ۸ فروردین به رسانه‌ها گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون " مهرسرخ" با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خونگیری سراسر استان آغاز شد و916 نفر از مردم استان در این پویش سهیم بودند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی همچنین افزود: ششمین دوره پویش " مهرسرخ " که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد و در طول این مدت 916 نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کردند که771نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی زاده از اهدای خون 104نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبرداد و گفت: 472نفر از اهداکنندگان شرکت کننده در پویش اهداکننده مستمر بودند و54 خانم هم موفق به اهدای خون شدند.

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوعدوست دعوت می‌کنم مانند همیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • 916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند