Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@15:53:45 GMT

◄ ارسال کمک های بخش حمل و نقل جاده ای به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۱۷۹

◄ ارسال کمک های بخش حمل و نقل جاده ای به سیل زدگان

تین‌نیوز | 

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به حضور فعال و همیشه در صحنه کارکنان و شاغلین بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مواقع بحرانی افزود : 520 میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری شده از سوی کارکنان و شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای استان برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، منصورکیایی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به ملت شریف ایران از افتخارات شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای است افزود : به لطف خداوند با همراهی صنوف حمل و نقل جاده ای،25 دستگاه انواع ناوگان باری برای ارائه خدمات نقل و انتقال کمک های مردمی به مناطق سیل زده نیز اختصاص یافته است .

ایشان در پایان افزود : درصورت نیاز مجدد برای پشتیبانی جهت اعزام کمک های مردمی به مناطق سیل زده همچنان شاغلین حمل و نقل استان آمادگی خود را در این خصوص اعلام می دارند. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از ارسال کمک به منطقه سیل‌زده خوزستان از سوی هلال احمر این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو یا خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، اظهار داشت: با توجه به شدت بارش باران در خوزستان این بارش‌ها موجب بروز سیل در آن منطقه شده است.

وی با بیان اینکه باتوجه به اعلام از سوی هلال احمر به استان اصفهان هلال احمر شهرستان کاشان در راستای کمک به مردم خوزستان اقداماتی را انجام داد، افزود: بر اساس اعلام نیاز صورت گرفته هلال احمر شهرستان کاشان اقدام به ارسال پتو به منطقه خوزستان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در بیان اقدامات صورت گرفته ابراز داشت: هلال احمر این شهرستان دو هزار و 104 تخته پتو برای مردم سیل‌زده ارسال کرده است که پس از تامین به منطقه سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر شهرستان کاشان برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان آمادگی دارد، گفت: در صورت اعلام نیاز از سوی مرکز هلال احمر برای مردم سیل‌زده خوزستان جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان آمادگی خدمت‌رسانی به مردم آن منطقه را دارد.

میرابوطالبی با بیان این جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در ایام نوروز نیز برای خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران به حالت آماده‌باش بودند، تصریح کرد: نجاتگران با هدف ایجاد احساس و آرامش خاطر مسافران در سفرهای نوروزی تا 16 فروردین 1403 در در محل‌های ایمن و در مجاورت آزاد راه قم -کاشان مستقر هستند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در ایلام طی روز هفدهم
  • سوال هفدهم طرح زندگی با آیه‌ها در استان بوشهر
  • سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه ها»
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در استان ایلام
  • مسابقه ۱۴ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • سوال مسابقه زندگی با آیه ها (روز شانزدهم) در کرمان
  • زندگی با آیه‌ها؛ ویژگی کافران
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • زندگی با آیه‌ها؛ باطل نابودشدنی است